صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / جای قانون تعیین سن مدیریتی در کشور خالی است
جای قانون تعیین سن مدیریتی در کشور خالی است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

جای قانون تعیین سن مدیریتی در کشور خالی است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کاش نمایندگان در مجلس شورای اسلامی همانطور که روزی قانون خدمات کشوری را مصوب و شرایط مدیران پایه را تعیین کردند برای مدیران پایه در دستگاه‌ها سقف سنی نیز مصوب می‌کردند. جای قانونی برای تعیین سن مدیریتی در کشور خالی است و باید نمایندگان مجلس به این موضوع توجه کنند.

جوانان

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم واگذاری مدیریت‌ها به جوانان اظهار کرد: استاندار خوزستان به نیروی جوان اعتقاد دارد و اگر جریانات مختلف سیاسی در خوزستان اجازه دهند قطعا استفاده از نیروی جوان از سوی استاندار نیز مورد تاکید خواهد بود.

وی افزود: کاش نمایندگان در مجلس شورای اسلامی همانطور که روزی قانون خدمات کشوری را مصوب و شرایط مدیران پایه را تعیین کردند برای مدیران پایه در دستگاه‌ها سقف سنی نیز مصوب می‌کردند . جای قانونی برای تعیین سن مدیریتی در کشور خالی است و باید نمایندگان مجلس به این موضوع توجه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به لزوم توجه به نقش جوانان در مدیریت اقتصاد کشور عنوان کرد: اگر قرار است اتفاقی در اقتصاد کشور رخ دهد توسط جوانان انجام می‌شود.  

حیدری با بیان اینکه کار اجرایی نیروی باانرژی و باخلاقیت می‌طلبد، گفت: وزیر ورزش و جوانان یک لایحه به هیات دولت آورده که بر مبنای آن هیچکس نمی‌تواند بیش از دو دوره رئیس فدراسیون باشد. همچنین  اعلام شده که سن مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان به زیر ۴۵ سال خواهد رسید و مدیرانی که بالای ۴۵ سال دارند تحت هر شرایطی باید جابه‌جا شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.