صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: برای بارسلونا تونل افتخار نخواهیم زد
زیدان: برای بارسلونا تونل افتخار نخواهیم زد

زیدان: برای بارسلونا تونل افتخار نخواهیم زد

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد برای بارسلونا در ال کلاسیکو تونل افتخار نخواهند زد.

زین الدین زیدان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف بارسلونا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. به اندازه کافی استراحت کردیم و برای بازی فردا آماده هستیم. بازی را پیش رو داریم که سه امتیاز دارد و پیروزی یا شکست در این دیدار شرایط جدول را تغییر نخواهد داد. با این حال ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد و به دنبال پیروزی هستیم. بازیکنان زیادی برای جایگزین کردن داریم که این قضیه از همه مهم‌تر است.  

سرمربی رئال مادرید درباره کمک داوری به تیمش در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: من نمی‌خواهم خود را وارد این جریان کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام این ماجرا نادرست است. به خاطر عملکردمان از شروع فصل شایسته حضور در فینال بودیم. بازی‌های سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. نمی‌خواهم وارد مساله داوری شوم چون با صحبت‌های من چیزی عوض نخواهد شد. از همه مهم‌تر ارزشمند دانستن عملکردمان است. ما در زمین جنگیدیم، دویدیم و … تا بتوانیم از سد پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن عبور کنیم.

سرمربی فرانسوی افزود: به فکر آسیب دیدگی بازیکنان نیستم و به خاطر این مساله مانع حضور برخی از بازیکنان در ال کلاسیکو نخواهد شد. ما فردا باید یک بازی انجام دهیم و مانند همیشه به میدان خواهیم رفت. با بازیکنانی که در اختیار داریم تمام تلاشمان را برای پیروزی خواهیم کرد. تنها نباید از بازیکنانی  بهره ببریم که ۱۰۰ درصد آماده نیستند.

او در ادامه اظهار کرد: لالیگا برای ما یک شکست محسوب نمی‌شود و ما تنها در شروع فصل خوب کار نکردیم. در انتهای فصل بهتر کار کردیم. هنوز چهار بازی تا پایان فرصت داریم و می‌خواهیم به بهترین نحو آنها را به پایان برسانیم. قصد داریم در بالاترین رتبه ممکن در جدول به کار خود پایان دهیم. برابر بارسلونا با انگیزه بالایی بازی خواهیم کرد و اخیرا در نوکمپ نتایج خوبی کسب کردیم.

زیدان درباره آندرس اینیستا گفت: برنامه خاصی برای او نداریم. من در روز دیگری گفتم که او را تحسین می‌کنم اما اینیستا بازیکن ما نیست. کاری که اینیستا به عنوان بازیکن انجام داد را همه از آن آگاه هستند. به همین خاطر تنها به او سلام می‌رسانم و تبریک می‌گویم. همچنین برایش در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

 سرمربی رئال مادرید در رابطه با تونل افتخار برای بارسلونا در دیدار فردا اظهار کرد: من تصمیم نگرفتم که تونل افتخار نداشته باشیم. پس از جام جهانی باشگاه‌ها برای آنها اهمیت نداشت که تونل افتخار برایمان تشکیل دهند. برخی از آنها معتقدند که در این رقابت‌ها حضور نداشتند اما این دروغ است. برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها باید قهرمان لیگ قهرمانان شوید و در این بازی‌ها همه حضور داشتند. آنها برای ما تونل افتخار نزدند. ما هم این کار را انجام نخواهیم داد چون آنها این کار را نکردند. با این حال به کاری که بارسلونا در لالیگا انجام داد احترام می‌گذارم. فتح این رقابت‌ها سخت است. به بارسلونا تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.