صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / شورای شهر آفت سفارشات در شهرداری تهران را ریشه‌کن کند
شورای شهر آفت سفارشات در شهرداری تهران را ریشه‌کن کند

روایت رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

شورای شهر آفت سفارشات در شهرداری تهران را ریشه‌کن کند

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از رییس شورای شهر درخواست کرد تا مصوبه ای به تصویب برساند تا سازمان بازرسی بواسطه آن جلوی سفارشات این وکیل و آن مسئول و این شخص و آن شخص بایستد.

سازمان بازرسی شهرداری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد جواد شیرازی افزود: چگونه در یک سیستمی یک “مالی” ساخته شده است و دهها هزار متر آن تخلف دارد و متاسفم که بگویم دعوت نامه میزنند و مدیران عالی شهرداری تهران و شورای محترم شهر تهران را به جلسه افتتاحیه آن دعوت می‌کنند و روزنامه‌های همشهری و ایران اطلاعیه آن “مال” را چاپ می‌کنند.

وی افزود: من در همایش سراسری مدیران سازمان بازرسی مورخ ۱۰ اردیبهشت سال جاری که یک روز قبل از افتتاحیه ” ایران مال ” بود هشدار لازم را درباره تخلفات گسترده شهرسازی و معماری این مجتمع در مقابل دوربین های صدا و سیما دادم و با وجود اینکه این تخلفات وارد رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰  شده و باید از ادامه ساخت و افتتاح آن جلوگیری می شد، صدا و سیما بجز پخش خبر ناقص در خبر ۱۸:۳۰ شبکه تهران، در بخش های دیگر خبری مانند خبر ۲۰:۳۰ شبکه ۲ و دیگر بخش های خبری از پخش آن امتناع نمود و حق مسلم مردم در خصوص آگاهی از تخلفات بزرگ این پروژه‌ها را نادیده گرفت . صدا و سیما باید پاسخگوی مردم دراین باره باشد.

وی ادامه داد: من از رییس شورای اسلامی شهرتهران درخواست می کنم مصوبه ای را در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسانند تا سازمان بازرسی به استناد آن بتواند جلوی سفارشات این وکیل و آن مسئول و این شخص و آن شخص بایستد و آفت سفارشات در شهرداری تهران را ریشه‌کن نماید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.