صفحه اصلی / استان ها / ایلام / تأکید استاندار ایلام بر تدوین راهکارهای اجرایی حمایتی از تولید
تأکید استاندار ایلام بر تدوین راهکارهای اجرایی حمایتی از تولید

تأکید استاندار ایلام بر تدوین راهکارهای اجرایی حمایتی از تولید

استاندار ایلام گفت: دولت با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و رونق تولید از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند.

استاندار ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، «قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست احیای واحدهای تولیدی استان ایلام اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند موجب رونق در عرصه تولید داخلی و احیای واحدهای صنعتی راکد شود.

وی با اشاره به این‌که برای برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی باید راهکارهای اجرایی را تدوین تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان استان باید به گونه‌ای شکل بگیرد که رغبت‌آفرین باشد در غیر این صورت به اهداف مورد نظر نخواهیم رسید.

استاندار ایلام به احیا و رفع موانع تولید ۲ شرکت «آجر زرین ساز» و شرکت «کیمیا بیتومین زاگرس ایلام» اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اصل توسعه اقتصادی کمک به رفع موانع تولید واحدهای صنعتی است و تا زمانی که موانع تولید در بخش‌های سرمایه در گردش، مالیات، بیمه و … رفع نشود نمی‌توان به رفع مشکلات واحدهای تولیدی امیدوار بود.

سلیمانی دشتکی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید با تسهیل روند اداری و همکاری برای برطرف کردن مشکلات بخش خصوصی تلاش کنند و افزایش و ایجاد رونق در واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان این‌که قانون رفع موانع تولید در مقطع فعلی بسیار کارساز و بسیاری از مشکلات و چالش‌های پیش روی بخش خصوصی را برطرف می‌کند، افزود: دولت نیز با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و رونق تولید از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند.

استاندار ایلام در این نشست همکاری لازم برای واگذاری انشعاب گاز به واحد تولیدی شرکت آجر زرین ساز و رفع مشکلات بیمه‌‎ای این شرکت از طریق سازمان تأمین اجتماعی هم‌چنین کاهش نرخ سود بانکی از ۲۶ به ۱۸ درصد بر اساس بخشنامه و تقسیط اقساط بصورت پلکانی برای شرکت کیمیا بیتومین زاگرس را خواستار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.