صفحه اصلی / استان ها / گلستان / آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری «آشوراده» بزودی

آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری «آشوراده» بزودی

استاندار گلستان گفت: مجوز رسمی طرح گردشگری آشوراده بعد از سال ها انتظار صادر شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود که این موضوع نوید بخش آینده ای روشن برای گردشگری و توسعه استان است.

استاندار گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «سید مناف هاشمی» در شورای اداری گلستان که با حضور دکتر کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت های محیط زیستی استان نظیر پارک ملی گلستان، تالاب ها، آبشارها، جنگل های هیرکانی می تواند ظرفیتی در راستای توسعه گردشگری باشد.

وی افزود: احداث زیرساخت های گردشگری در جزیره آشوراده، یکی از برنامه ها و آرزوهای مردم بوده که  با حمایت دولت تدبیر و امید و سازمان محیط زیست، با اجرای طرح های گردشگری این جزیره موافقت شده و تا ۲۰ روز آینده شروع می شود.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: هم اکنون شرایط برای سرمایه گذاری در همه بخش های گلستان فراهم است و آینده استان با استمرار ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی روشن تر از همیشه خواهد بود.

هاشمی با اشاره به افزایش ۷ درصدی صادرات استان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، یادآور شد: برنامه محوری دستگاه های اجرایی باید در سال ۹۷ توسعه یابد و برنامه ریزی ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مد نظر باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح رونق تولید در استان، یادآور شد: از سال ۹۶ تا امروز به تعداد ۲۳۸ واحد تولیدی استان بیش از ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که از این حیث گلستان در سال ۹۶ به رتبه هفتم رسید.

استاندار گلستان به مشکل کمبود آب در کشور اشاره کرد و گفت: گلستان در برخی شهرها دارای منابع آبی فراوانی است اما بسیاری از روستاهای استان با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند که باید چاره اندیشی شود.

هاشمی تصریح کرد: همه تلاش ها و اولویت های مسئولان گلستان، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی است و در همه مراحل اجرای این گونه طرح ها، بر رعایت قوانین زیست محیطی اصرار داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.