چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / فارس / وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فارس سفر کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فارس سفر کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فارس سفر کرد

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هدف حضور در همایش بزرگداشت روز کارگر به فارس و شیراز سفر کرد.

وزیر کار

 به گزارش کسب و کار نیوز، علی‌ ربیعی که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به استان فارس سفر کرده است، صبح دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور در شهرستان ممسنی از کارخانه‌ی قند شهر رستم بازدید کرد.

ربیعی در بازدید از کارخانه‌ی قند رستم با کارگران این کارخانه صحبت کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان ممسنی شرکت خواهد کرد و بعداز ظهر امروز نیز در همایش بزرگداشت روز کارگر که قرار است در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار کند، حضور و سخنرانی خواهد داشت.

وزیر تعاون دوشنبه ۱۰ اردیبهشت و در اولین روز از سفر خود به استان فارس، به شهرستان آباده سفر و در مراسم جشن کارگری و قدردانی از کارگران نمونه این شهرستان شرکت کرد.

افتتاح فاز دوم سرای سالمندان شهرستان آباده، شرکت در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان اقلید و قدردانی از کارگران نمونه این شهرستان از برنامه‌های روز اول سفر ربیعی بود.

شرکت در شورای اداری شهرستان‌های ممسنی و رستم و افتتاح درمانگاه شهدای گمنام این شهرستان، شرکت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان سپیدان و بررسی ظرفیت مجموعه ورزشی تفریحی کارگران سپیدان، حضور در جشن بزرگ کارگری شیراز، افتتاح هتلینگ بخش جراحی اعصاب و ارتوپدی بیمارستان شهید بهشتی شیراز، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کارگران شیراز، دیدار با نخبگان جامعه هدف وزارت در استان و افتتاح زمین‌های تنیس خاکی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مرودشت از برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان فارس است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.