صفحه اصلی / اصناف / ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت برگزاری نخستین نمایشگاه کالای ایرانی در کرمانشاه
۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت برگزاری نخستین نمایشگاه کالای ایرانی در کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد

۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت برگزاری نخستین نمایشگاه کالای ایرانی در کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کرمانشاه این افتخار را دارد که به عنوان نخستین استانی باشد که در جهت حمایت از کالا و تولید ایرانی نمایشگاه برگزار کند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کرمانشاه این افتخار را دارد که به عنوان نخستین استانی باشد که در جهت حمایت از کالا و تولید ایرانی نمایشگاه برگزار کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، رضا سلیم ساسانی با اشاره به برگزار نخستین نمایشگاه کالای ایرانی در سال ۹۷ کشور در کرمانشاه افزود: خدا را شاکریم توفیقی دست داد که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و قراردادن شعار امسال به این نام، استان کرمانشاه و جامعه اصناف با استقبال از این طرح، در سطح کشور پیشقدم شوند. وی تصریح کرد: اصناف استان کرمانشاه بعد از فرمایشات رهبر معظم به صورت یکپارچه با نصب بنر و پلاکارد در سطح استان به استقبال حمایت از تولیدات داخلی رفتند و در ادامه نیز در جامه عمل پوشیدن به این خواسته رهبر انقلاب، به صورت ویژه نسبت به این موضوع اقدام شد. ساسانی اظهار کرد: در اوایل سال ۹۷ کمیته اتاق بازرگانی و اتاق اصناف را با حمایت های کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تشکیل دادیم تا به صورت عملی به این موضوع ورود کنیم که با حمایت های مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، خدمت وی رسیدیم و با پیشنهاد و حمایتی که داشتند، قرار بر این شد که نخستین استانی باشیم که در این راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه می کنیم. رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های استان کرمانشاه در متراژ ۲۷۰۰ متر مربع دایر خواهد بود. ساسانی افزود: در این نمایشگاه محصولات فرش، فولاد، موادغذایی، لوازم خانگی، پوشاک، پزشکی، ایران خودرو، سایپا و … عرضه شده است. در این زمینه تلاش شده تا قیمت غرفه ها را با تخفیف ویژه در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم و بتوانیم گامی در جهت تحقق این امر برداریم و خوشحالیم که در کوتاه ترین زمان ممکن این اتفاق افتاده است. وی گفت: از نکات قابل توجه در این نمایشگاه حضور پر رنگ تولیدکنندگان استان کرمانشاه بود که در حداقل زمان متراژ ۲۴۰۰ متر را در اختیار گرفتند که این می تواند با توجه به شرایط ویژه کشور که به دلیلی رکورد اقتصادی وجود داشت، بسیار دارای اهمیت باشد و امیدواریم با توجه به رهنمودها و حمایت های استاندار بتوانیم گامی بلند در جهت رشد و شکوفایی استان کرمانشاه برداریم.

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.