صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / اشرافی گری معضل امروز جامعه است
اشرافی گری معضل امروز جامعه است

معاون سیاسی عقیدتی سپاه:

اشرافی گری معضل امروز جامعه است

معاون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: اشرافی گری یکی از معضلات امروز جامعه است به طوریکه با اصلاح معیشت مردم در جامعه توان و قدرت ایران چندبرابر خواهد شد.

آرم سپاه

 به گزارش کسب و کار نیوز،  حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سالانه پنج هزار سرباز جوان در سطح کشور آموزش های قرآنی را به خوبی فراگرفته و حافظان و قاریان زیادی از این مجموعه خارج می شوند.

وی افزود: در نظام جدید توجه خوبی به دانش سیاسی شده و همه کسانی که جذب سپاه می شوند با مبانی و تاریخ انقلاب آشنا و در سطوح بالاتر با مسائل عقیدتی بیشتر آشنا می شوند.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: سپاه هرگز خود را وارد دسته ها و احزاب سیاسی نمی کند چرا که سپاه پاسدار انقلاب و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه نظامی که پایبند به قانون اساسی بوده و مشروعیت نظام و رهبری را قبول داشته و در جبهه انقلاب باشد را می پذیرد.

ادیانی با بیان اینکه یکی از مولفه های سپاه و پاسدار مردمی بودن است، تاکید کرد: سپاه هیچ ماموریتی در زمینه سازندگی ندارد و با این حال شاهد حضور نیروهای این مجموعه در مناطق محروم، زلزله زده و کم برخوردار هستیم.

وی بیان کرد: همه ساله سالروز شهادت شهید مطهری را با عنوان هفته عقیدتی، سیاسی نامگذاری کرده و در همه مناطق سپاه برنامه عمومی با عنوان بزرگداشت شهیدمطهری برگزار می شود.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران گفت: تجلیل از مربیان و مدیران نمونه در حوزه عقیدتی سیاسی، برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای تخفیفات کتاب، برگزاری نشست های فرهنگی با عنوان حکمت مطهر در حوزه های بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه مرز ما اسلام است، تصریح کرد: روزی می رسد که تنها ویزای افراد برای سفر به کشورهای اسلامی، مسلمان بودن باشد. هرکسی مسلمان باشد برادر ما است هرچند در خاور دور باشد.

وی تاکید کرد: بزرگترین تهدید کنونی نظام استحاله، عقب نشینی از اصول و ارزش ها توسط مسئولان و باور نداشتن به توان و ظرفیت های داخلی است.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه همدان درباره تحقق شعار سال، گفت: از سالیان دور سپاه، حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار خویش قرار داده و تاحد ممکن از کالاهای ایرانی استفاده می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.