صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / پدر و نامادری شکنجه‌گر ماهشهری در زندان هستند
پدر و نامادری شکنجه‌گر ماهشهری در زندان هستند

فرماندار ماهشهر:

پدر و نامادری شکنجه‌گر ماهشهری در زندان هستند

فرماندار ماهشهر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده کودکان ماهشهری که از سوی پدر و نامادری خود شکنجه و مورد آزار قرار گرفته بودند، گفت: در حال حاضر پدر و نامادری این کودکان تا مشخص شدن حکم دادگاه در زندان هستند.

کودک آزاری

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامادری سه کودک ماهشهری که شکنجه می‌شدند، پس از رسانه‌ای شدن این قضیه یک بار بازداشت و سپس به قید وثیقه آزاد شد و هم‌اکنون مجددا بازداشت شده است و در زندان به سر می‌برد.

وی ادامه داد: پدر این کودکان نیز از همان ابتدا بازداشت شده بود که اکنون در زندان است. بازجویی و بررسی‌های قضایی این پرونده ادامه دارد و هر دو نفر تا مشخص شدن حکم دادگاه در زندان خواهند ماند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: انگیزه این پدر و نامادری از شکنجه سه کودک جای سؤال ندارد. فردی که فرزندان خود را آن هم به این شیوه شکنجه می‌کند، چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد جز اینکه از لحاظ روانی انسانی سالم نباشد.

بیرانوند با بیان اینکه کودکان آزاردیده ماهشهری با حکم دادستان در منزل عموی خود زندگی می‌کنند، گفت: محل زندگی این کودکان را چندین بار بررسی کرده‌ایم و اکنون این محل مناسب است و هیچ مشکلی ندارد اما به طور مرتب وضعیت این کودکان بررسی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.