صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شیخ احمد: ایران همکار ما در شورای المپیک آسیا است/ دل‌ها در ورزش ایران به هم نزدیک شده
شیخ احمد: ایران همکار ما در شورای المپیک آسیا است/ دل‌ها در ورزش ایران به هم نزدیک شده

شیخ احمد: ایران همکار ما در شورای المپیک آسیا است/ دل‌ها در ورزش ایران به هم نزدیک شده

رئیس شورای المپیک آسیا گفت: ما نگاه ویژه‌ای به ایران داریم و تلاش می‌کنیم تا گام‌های خوبی را برای همکاری با ایران برداریم.

شیخ احمد

به گزارش کسب و کار نیوز، شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا پس از پایان نشست با وزیر ورزش و جوانان ایران در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت: در ابتدا از وزیر ورزش و جوانان به خاطر مهمان‌نوازی که داشتند تشکر می کنم. پس از حضور سلطانی فر در ورزش ایران ثبات به ورزش این کشور برگشته و از زمانی که او وزیر شده است بین رشته‌های ورزشی تعامل ایجاد شده است.

شیخ احمد ادامه داد: باید ابراز خوشحالی کنم که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ایران یک زبان دارند و دل های آنها بسیار به هم نزدیک است و همین مسئله به پیشرفت ورزش در ایران بسیار کمک می‌کند.

رئیس شورای المپیک آسیا افزود: از حمایت های رئیس جمهور ایران از ورزش این کشور نیز بسیار خوشحالم که از زمان روی کار آمدن او پیشرفت‌های خوبی را در ورزش ایران مشاهده کرده‌ایم.

رئیس شورای المپیک آسیا در پایان با اشاره به ارتباط نزدیک این شورا با ورزش ایران اظهار کرد: همواره گفته ام و باز هم می‌گویم که ایران به عنوان یک عضو در شورای المپیک آسیا حضور ندارد و در واقع همکار ما است و ما یک نگاه ویژه به ایران داریم. در یک مقطعی که بین وزارت ورزش و جوانان ایران و کمیته ملی المپیک اختلاف به وجود آمده بود ایران از حقوقش عقب افتاد ولی با حضور رئیس جدید کمیته ملی المپیک و سلطانی‌فر دل‌ها به همدیگر نزدیک شده است و ما هم قول می دهیم همانند قبل تلاش کنیم تا گام هایی را برای ایران برداریم و همکاری خوبی برای این کشور باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.