صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتری تامین می شود
با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتری تامین می شود

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا:

با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتری تامین می شود

مديرعامل شركت خدمات فني رنا تاكيد كرد: با ارائه خدمات با كيفيت، به توسعه و اعتبار برند سايپا ديزل كمك مي كنيم و همه ما در تلاشيم رضايت مشتري تا عالي‌ترين سطح تامين شود.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا تاکید کرد: با ارائه خدمات با کیفیت، به توسعه و اعتبار برند سایپا دیزل کمک می کنیم و همه ما در تلاشیم رضایت مشتری تا عالی‌ترین سطح تامین شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، محمد حسین مهدی با بیان این مطلب اظهار داشت: بدون تردید منافع سایپادیزل، رنا و شبکه نمایندگی‌ها همه به هم پیوند خورده است و همه با هم باید با اراده‌ای استوار، کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود را افزایش دهیم تا به سهم خود به وظایفمان در توسعه اعتبار برند سایپا دیزل اقدام کنیم.

مهدی با اشاره به اهمیت شبکه نمایندگی‌ها ادامه داد: تکریم مشتریان در شبکه نمایندگی ها از اهیمت بالایی برخوردار است و خوشبختانه عملکرد نمایندگی های رنا در این مورد قابل تقدیر و ارتقاء است.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در ادامه یادآور شد: نمایندگان متولی اصلی کسب سهم بازار هستند و در همین راستا کلیه نمایندگی ها باید جهت حفظ مشتریان فعلی و برگشت مشتریان قبلی در دوران وارانتی به شبکه نمایندگی ها تلاش کنند. خدمات و توسعه فروش قطعات مصرفی در دوران وارانتی خودرو، مدیریت بر قیمت قطعات با نگرش کمک به مصرف کننده نهایی و درآمدزایی بیشتر بر اساس توسعه سهم بازار قطعات از جمله مهم ترین مواردی هستند که در دستور کار قرار دارد و در این راستا با شرکای تجاری مذاکراتی صورت گرفته است.

مهدی در خصوص اهمیت رضایت مشتری گفت: همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، برنامه ریزی های لازم جهت ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار در سال جاری صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نیازهای مشتری را بهتر بشناسیم، ارتباط با شبکه نمایندگی‌ها را بیشتر می کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: وظیفه ما به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سایپا دیزل، این است که با ارائه خدمات خوب، در توسعه برند سایپا دیزل نقش آفرین باشیم. در این مسیر، نمایندگی‌ها که شریک تجاری ما محسوب می‌شوند نقش مهمی را بر عهده دارند.

مهدی در ادامه در خصوص برنامه های سال ۹۷ شرکت خدمات فنی رنا گفت: فروش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای سال ۹۷ در نظر گرفته شده است و در همین راستا توسعه کمی شبکه نمایندگی های خدماتی، عوامل فروش، ایجاد تعداد محدودی عاملیت های تعویض روغن و سرویس ادواری نمونه، ارتقای کیفی شبکه نمایندگی ها، افزایش نمره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و افزایش رضایت مشتریان از جمله برنامه های سال ۹۷ این شرکت است.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.