صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / مهلت ۱۰ روزه بورس به سهامداران کنتورسازی برای فروش سهام
مهلت ۱۰ روزه بورس به سهامداران کنتورسازی برای فروش سهام

مهلت ۱۰ روزه بورس به سهامداران کنتورسازی برای فروش سهام

بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از جلسه معاملاتی، اشخاص حقیقی سهامدار شرکت کنتورسازی ایران می توانند برای فروش سهام خود اقدام کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از جلسه معاملاتی، اشخاص حقیقی سهامدار شرکت کنتورسازی ایران می توانند برای فروش سهام خود اقدام کنند.
پبه گزارش  تسنیم، معاونت بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد: به اطلاع کلیه سهامداران حقیقی شرکت کنتورسازی ایران (نماد آکنتور) می رساند بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از جلسه معاملاتی، اشخاص حقیقی سهامدار شرکت مذکور می توانند برای فروش سهام خود مطابق شرایط زیر، پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران و ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه، نسبت به واگذاری سهام اقدام کنند.

الف- فروش حداکثر ۷۰۰۰ سهم می باشد در صورتی که منابع تأمین شده از سوی خریداران کافی نباشد، خرید از کمترین سفارش فروش شروع و بر اساس میزان عرضه فروش حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان منابع تأمین شده از سوی خریداران مشخص خواهد شد.

ب- قیمت خرید هر سهم مبلغ ۲۱۰۷۵ریال ریال می باشد.

ج- نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد.

د- امکان ورود سفارش فروش از طریق مشتریان برخط امکان پذیر نمی باشد.

ه- مهلت فروش از پنجم تا ۱۹ اردیبهشت امسال به مدت ۱۰ روز کاری از ساعت ۳۰: ۸ الی ۱۵ می باشد.

همچنین مطالعه کنید:

شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس

به گزارش کسب و کار نیوز ، سازمان خصوصی سازی  در ۲ اطلاعیه جداگانه قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.