صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: دیدار برابر بایرن مهمترین بازی فصل برای ما است
زیدان: دیدار برابر بایرن مهمترین بازی فصل برای ما است

زیدان: دیدار برابر بایرن مهمترین بازی فصل برای ما است

سرمربی رئال مادرید معتقد است دیدار برابر بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اهمیت زیادی دارد و بازی فصل برای آنها محسوب می شود.

زین الدین زیدان

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته سی و پنجم لالیگا با نتیجه دو بر یک برابر لگانس پیروز شد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: نیمه دوم بازی کمی پیچیده شد و نتوانستیم نمایش مورد نظرمان را به اجرا بگذاریم. با این حال در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و همه بازیکنان خوب عمل کردند. ۱۰ تغییر در ترکیب داشتیم. باید به آن ها برای کسب سه امتیاز تبریک گفت.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: می خواهیم با همه بازیکنان در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شویم. همه را در اختیار خواهم داشت که از همه چیز مهم تر است. دو یا سه بازیکن نمی توانند ما را همراهی کنند اما از میان کسانی که آماده هستند ترکیب تیم را برای بازی سه شنبه (برابر بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) انتخاب خواهم کرد. دیدار مقابل بایرن بازی فصل مان است. با نتیجه خوب در دیدار رفت به استقبال این بازی می رویم اما این قضیه معنایی ندارد و باید سه شنبه با تمام قدرت ظاهر شویم.

سرمربی فرانسوی درباره حمایت تماشاگران گفت: آن ها از دقیقه یک تا ۹۰ با ما خواهند بود. باید بازی فوق العاده ای به نمایش بگذاریم تا بتوانیم به فینال صعود کنیم. می دانیم چه اتفاقی در بازی برگشت برابر یوونتوس رخ داد و سال گذشته مقابل بایرن چگونه سپری شد. باید نمایش قدرتمندی داشته باشیم. از همه جهت قوی باشیم. آماده این بازی هستیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد.
زیدان درمورد عصبانیتش گفت: از خودم به خاطر برخی از مسائل عصبانی بودم. از بازیکنانم خشمگین نبودم. از عملکردشان خیلی خشنودم. ما نمی توانیم از عملکردمان در لالیگا خوشحال باشیم. امتیاز های زیادی در شروع فصل از دست دادیم. سپس بهتر شدیم. این بخشی از یک فصل است. سه شنبه مهمترین بازی سال را انجام خواهیم داد.

او افزود: بایرن بدون مشکلی در سانتیاگو برنابئو برابرمان قرار خواهد گرفت. به همین خاطر باید بازی قدرتمندی به نمایش بگذاریم. به هواداران نیاز داریم. آنها از شرایطمان آگاه هستند و همیشه ما را حمایت کردند. از آنها می خواهم به نحوی از ما حمایت کنند تا راهی فینال شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.