صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / شکوفایی صنعت گردشگری خراسان‌جنوبی نیازمند تحول در زیرساخت‌های حمل و نقل است

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

شکوفایی صنعت گردشگری خراسان‌جنوبی نیازمند تحول در زیرساخت‌های حمل و نقل است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: جذب گردشگر به خراسان‌جنوبی و شکوفایی صنعت گردشگری نیازمند تامین و تحول زیرساخت‌های حمل و نقل خراسان‌جنوبی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن رمضانی، امروز۷ اردیبهشت، در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و مدیران استانی با خبرنگاران رسانه‌های سراسری و استانی، اظهار کرد: در حوزه گردشگری در استان در چند سال اخیر اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: در سال ۹۵، تعهد استان برای جذب گردشگر ۲۵۰ نفر بود که این عدد در سال ۹۶ به ۷۰۰ نفر تبدیل شده است و این نشان‌دهنده رشد جذب گردشگر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات حمل و نقل به ویژه حمل و نقل هوایی در استان، بیان کرد: دولت باید در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل استان برای شکوفائی گردشگری کمک کند. 

رمضانی ادامه داد: تعداد گردشگران ورودی به استان در مقایسه با قبل از سه روی کار آمدن این دولت بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیران میراث فرهنگی بر افزایش مدت اسکان مسافران در استان است، اظهار کرد: در استان ۲۵ واحد اقامتگاه بوم گردی تاسیس کردیم و توانستیم اقامت گردشگران در استان را از ۸ ساعت به ۲ شبانه روز افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی تصریح کرد: سال اول فعالیت دولت تدبیر و امید در طول تعطیلات نوروزی ۱۹۰ میلیون تومان از محل فروش صنایع‌دستی عاید خراسان جنوبی شد اما در نوروز امسال یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان از فروش صنایع‌دستی عاید استان شد.

رنضانی یادآور شد: توسعه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل هوایی در استان اولویت اول در جذب گردشگر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.