صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / معافیت خدمت، وسوسه ستاره کره‌ای برای حضور در بازی‌های آسیایی
معافیت خدمت، وسوسه ستاره کره‌ای برای حضور در بازی‌های آسیایی

معافیت خدمت، وسوسه ستاره کره‌ای برای حضور در بازی‌های آسیایی

سون هیونگ مین می‌خواهد تیم کشورش را در بازی‌های آسیایی همراهی کند تا بتواند معافیت از سربازی کسب کند.

سون هیونگ مین

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، سون هیونگ مین ممکن است چند هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر را از دست بدهد چرا که می‌خواهد تیم ملی کشورش را در بازی‌های آسیایی همراهی کند. 

اگر سون هیونگ مین بتواند همراه تیم ملی کشورش به قهرمانی بازی‌های آسیایی برسد، از خدمت سربازی که برای تمام مردان کره‌ای زیر ۲۷ سال اجباری است، معاف می‌شود. 

بازی‌های آسیایی از ۱۸ آگوست تا ۱ سپتامبر برگزار می‌شود و این در حالی است که بازی‌های لیگ برتر از ۱۱ آگوست شروع می‌شود و تیم فوتبال کره جنوبی بتواند به مراحل بعدی راه یابد، سون بازی‌های ابتدایی لیگ برتر  را در فصل بعد از دست می‌دهد. 

با توجه به این که بازی‌های آسیایی در برنامه فیفا وجود ندارد، باشگاه تاتنهام می‌تواند مانع از حضور سون در کره شود ولی با توجه به احتمال معافیت از سربازی برای این بازیکن، ممکن است باشگاه لندنی با درخواست بازیکن کره‌ای خود موافقت کند. 

در بازی‌های آسیایی هر تیمی می‌تواند از سه بازیکن بالای ۲۳ سال استفاده کند. سون البته قبل از این رقابت‌ها باید در جام جهانی بازی کند جایی که کره جنوبی در گروهی دشوار با آلمان قهرمان دوره قبل، مکزیک و سوئد هم‌گروه شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.