صفحه اصلی / استان ها / قم / رسانه‌های معاند خارجی همواره در حال سیاه‌نمایی هستند
رسانه‌های معاند خارجی همواره در حال سیاه‌نمایی هستند

آیت الله رحیمیان:

رسانه‌های معاند خارجی همواره در حال سیاه‌نمایی هستند

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: رسانه های معاند خارجی و جریان نفاق در داخل مدام در حال سیاه نمایی هستند و می‌خواهند اشتباه برخی مسئولین را به حساب انقلاب اسلامی و ولایت بگذارند که البته این مکر آنان با وجود ولایت فقیه، بی اثر است.

محمدحسن رحیمیان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله محمدحسن رحیمیان، امروز در گردهمایی اساتید و روحانیان فعال و آئین رونمایی از وب‌سایت، لوگو و پوستر جشنواره ملی مهدویت، عنوان کرد: در سال گذشته تفاهم نامه‌ای با مسجد کوفه در چارچوب اجلاس اعتاب مقدسه امضا شد؛ تعاملاتی شکل گرفته است و افتخار می‌کنیم که مسجد جمکران در خیلی از زمینه‌ها پیشتاز و پیشگام است و امیدواریم مجموعه این تجربیات ارزشمند به صورت مناسب انتقال پیدا کند.

وی افزود: بعد از هزار و اندی سال برای اولین بار است که به برکت انقلاب اسلامی تولیت‌های اعتاب و مساجد مهم شیعه باهم نشست و تبادل نظر دارند و امیدواریم در آینده نه چندان دور مسجد مقدس جمکران در کنار مسجد کوفه و مسجد سهله قرار بگیرد و امیدواریم با نابودی آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل، تولیت‌های مسجد الحرام، مسجد النبی و مسجد الاقصی نیز در این اجلاس حضور پیدا کنند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت موضوع مشاوره و پرسش و پاسخ گفت: سخنرانی، دعا و مداحی جایگاه خاص خودش را دارد و مشاوره و پرسش پاسخ نیز نقش خاص خود را دارد؛ استفاده از ابزار های مختلف باعث آشنایی بیشتر عموم مردم با معارف می‌شود و باید مورد توجه قرار گیرد.

**لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش مشاوره‌های مذهبی

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۰۰هزار مشاوره و پرسش و پاسخ انجام شده است؛ باید با توجه به این‌که سالانه ۲۰میلیون نمازگزار در مسجد جمکران حضور پیدا می‌کنند، باید برنامه‌ریزی انجام شود تا تعداد مشاوره و پرسش و پاسخ ها به ۲۰ میلیون برسد.

رحیمیان گفت: زمانی عربستان سعودی اقدام به ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی کرد و عده‌ای از اهل تسنن نیز فریب حیله آن‌ها را می‌خوردند، اما اکنون با پیمان عربستان سعودی با اسرائیل و مقابله با جبهه مقاومت، اهل سنت نیز اغلب در کنار جبهه مقاومت و ایران اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) که یک جریان حق بود، هرگاه دشمنان اراده کردند که به نظام اسلامی ضربه بزنند، به ضرر خودشان و به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شد.

تولیت مسجد جمکران با بیان این‌که هرکسی که نگاه قرآنی داشته باشد نمی‌تواند نسبت به آینده ناامید باشد، گفت: سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده هیچ‌گاه در سخنان امام و رهبری وجود نداشته است.

**جریان باطل همواره نابودشدنی است

وی ادامه داد: در طول تاریخ از زمان حضرت آدم تا کنون، همه جریان‌های باطل بازنده مکر خود شدند؛ گاهی ممکن است با نگاه محدودنگری فکر کنیم غیر این است، اما جریان‌های باطل نابود شدند و جریان حق پایدار باقی ماند و این سنت الهی است.

رحیمیان با انتقاد تند از وضعیت سیستم اداری کشور گفت: در سیستم اداری خدمت‌گذار هم وجود دارد اما سیستم اداری نارضایتی عمومی ایجاد کرده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران هم‌چنین از وضعیت سینما و تلویزیون نیز انتقاد کرد و افزود: متاسفانه در سینما و تلویزیون از کسانی که وضعیت حجاب خوبی ندارند و نماد فساد اخلاقی هستند، قهرمان سازی و الگو سازی می‌کنند ودخترهای جامعه نیز از آن ها پیروی می‌کنند.

وی با بیان این‌که با تمام مشکلات، اکنون همه دشمنان نیز باور دارند که ایران یک ابر قدرت در منطقه و جهان است، عنوان کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود، عراق وجود نداشت و داعش وارد  کربلا و نجف می‌شد و  آنجا را با خاک یکسان می‌کرد و دیگر  ناموسی برای شیعه باقی نمی‌گذاشت؛ ۹۰کشور دنیا در مقابل جبهه مقاومت در سوریه متحد شدند ولی این اراده جمهوری اسلامی بود که بر آنان پیروز شد.

رحیمیان با بیان این‌که دشمن نقطه ضعف را ایجاد مشکلات اقتصادی می‌داند تا از این جهت بر مسائل فرهنگی نیز تاثیر بگذارد، اظهار کرد: اگر مسئولین جلوی قاچاق و ورود کالای غیر ضروری را می‌گرفتند، مشکل اشتغال حل می‌شد.

**چندین میلیارد غذای سگ، سنگ پا، مربا و چوب بستنی وارد کشور شده است

وی به انتقاد از وضعیت گمرک و واردات بی‌رویه کالا پرداخت و تصریح کرد: چندین میلیارد غذای حیوانات خانگی، سنگ پا، مربا و چوب بستنی وارد کشور شده است و این واقعا شرم آور است؛ با واردات کالاهای غیرضروری برای کشورهای دیگر اشتغال ایجاد می‌کنیم، در صورتی که در خود کشور میلیون‌ها بیکار وجود دارد و این یک ضعف است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.