صفحه اصلی / استان ها / قم / جشنواره ملی مهدویت در جمکران کلید خورد
جشنواره ملی مهدویت در جمکران کلید خورد

جشنواره ملی مهدویت در جمکران کلید خورد

مراسم رونمایی از وب‌سایت، پوستر و لوگوی جشنواره ملی مهدویت و افتتاح رسمی این جشنواره در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حرم معصومه

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم رونمایی از وب‌سایت، پوستر و لوگوی جشنواره ملی مهدویت، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله «رحیمیان»، تولیت مسجد مقدس جمکران، دکتر «محمد حیدری» رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و معاونان و مدیران این دو مجموعه هم‌چنین فعالان حوزه مهدویت استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر «محمد حیدری» رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به تشریح اهداف برگزاری جشنواره ملی مهدویت پرداخت و این جشنواره را تلاشی در جهت ایجاد فضای معرفتی در لایه‌های مختلف اجتماع دانست.

وی در ادامه به تشریح ابعاد مختلف جشنواره ملی مهدویت پرداخت و گفت: این جشنواره دارای سه محور اصلی مهدی(عج) باوری، مهدی(عج) یاوری و سبک زندگی مهدوی است و در بخش‌های پژوهشی، ادبی، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

در ادامه تولیت مسجد مقدس جمکران برگزاری این مراسم را گامی در جهت افزایش معرفت به امام(عج) در جامعه دانست و بر لزوم تلاش هرچه بیشتر در جهت توسعه فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد.

جشنواره ملی مهدویت به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم و همکاری مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مرکز تخصصی مهدویت و… در سطح ملی و در بخش پژوهشی، ادبی، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، سایت این جشنواره به نشانی www.mzroshan.ir به‌عنوان مرجع اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره ملی خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.