چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کرمان / ترویج مسایل دینی از گسستگی بین نسل‌ها جلوگیری می‌کند

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:

ترویج مسایل دینی از گسستگی بین نسل‌ها جلوگیری می‌کند

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان دین را چراغ راه هدایت انسان دانست و بیان کرد: با توجه به رشد تکنولوژی، سنت‌ها در معرض دگرگونی هستند، بنابراین ترویج مسایل دینی می‌تواند بسیار موثر و عامل تعیین کننده‌ای باشد و باید بدانیم که چگونه نسل جوان را به این مساله پیوند دهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر “جعفر رودری” صبح امروز پنجم اردیبهشت‌ماه در اولین جلسه رابطان نماز دستگاه‌های اجرایی استان کرمان ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه، گفت: هدف از تشکیل این جلسه تقدیر از دستگاه‌ها و رابطان نماز دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی ادامه داد: در عصری به لحاظ زندگی بشر هستیم که پیشرفت تکنولوژی آن خیره کننده است و اگر پیشرفت علم در نیم قرن گذشته با کل ادوار دیگر مقایسه کنیم پیشرفت فناوری در این نیم قرن بسیار زیاد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بر تحکیم بخشی ارزش‌ها بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: با توجه به سرعت پیشرفت فناوری، ارزش‌ها و فرهنگ‌ها در معرض تغییر قرار می‌گیرد لذا برای جلوگیری از گسستگی بین نسل‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا این آسیب در جامعه ما رخ ندهد.

وی دین را چراغ راه هدایت انسان دانست و بیان کرد: با توجه به رشد تکنولوژی، سنت‌ها در معرض دگرگونی هستند، بنابراین ترویج مسایل دینی می‌تواند بسیار موثر و عامل تعیین کننده‌ای باشد و باید بدانیم که چگونه نسل جوان را به این مساله پیوند دهیم.

رودری از نقش بی بدیل انسان و رفتار انسان در توسعه سخن به میان آورد و اظهار کرد: نماز به عنوان یک اصلاح گر رفتارهای فردی و اجتماعی می‌تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به مصوبات عنوان کرد: مصوب شده است که کلیه دستگاه‌های استان، مراکز درمانی، مجتمع های رفاهی و … موظف هستند که فضای کافی و مناسب برای اقامه نماز اختصاص دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تاکید کرد: با توجه به تغییری که در شکل زندگی بشر در حال رخ دادن است و ارتباط زیاد نسل جدید با تکنولوژی باید اقدامات لازم برای ترویج نماز صورت دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.