صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / بررسی تخصصی ۶ موضوع در پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های کشور
بررسی تخصصی ۶ موضوع در پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های کشور

دادستان کل کشور خبر داد؛

بررسی تخصصی ۶ موضوع در پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های کشور

پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور از امروز (چهارشنبه) با حضور رییس قوه قضاییه در استان مازندران آغاز به کار کرد و تا ظهر جمعه ادامه دارد.

دادستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در افتتاحیه پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های کل کشور ضمن طلب علو درجات برای امام راحل و شهدای گرانقدر کشورمان ابزار امیدواری کرد این همایش دستاوردی ارزشمندی داشته باشد.
 
وی ضمن قدردانی از ریاست قوه قضاییه که زمینه برگزاری این همایش را فراهم آورده، گفت: ضرورت داشت در یک گردهمایی با حضور رییس قوه قضاییه و روسای کل دادگستری و دادستانها موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه ضرورت گردهمایی و همایش با حضور ریاست قوه قضاییه و دادستان‌های سراسر کشور امری بدیهی است، گفت: با توجه به وظایف و مسئولیت‌های گسترده‌ای که به موجب قانون بر عهده ما گذاشته شده و مکلف به انجام آن هستیم و از طرفی شرایط و موقعیت‌های خاص سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور و  وضعیت منطقه و شرایط جهانی و تاثیر آن در امور کشور و همچنین توطئه‌های برنامه ریزی شده و خروجی‌های اتاق فکر استکبار جهانی و عواملش برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مولفه‌هایی هستند که ما را مکلف می‌کند در جهت اجرای سیاست‌های تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه هماهنگی‌هایی در حوزه مسائل قضایی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی واجتماعی به صورت یکپارچه در کشور انجام دهیم که مستلزم تبیین مسائل در اینگونه همایش‌هاست.

منتظری تصریح کرد: در این همایش در شش پنل تخصصی موضوعاتی از جمله حقوق عامه، امور سیاسی وامنیتی، فضای مجازی، امور مربوط به دادسراها و ضابطین، مواد مخدر و مسائل اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.