صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ۳۰ اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال اثر به رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری
۳۰ اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال اثر به رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری

۳۰ اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال اثر به رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری خبر داد.

 رویداد ملی فناوری‌های تقاضامحور طبری

علی معتمدزادگان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فناوری‌های تقاضامحور طبری در راستای تولید ناب در شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان و برای رفع نیاز و کمک به ارتقای سطح فناوری شرکت‌های صنعتی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۳۰ خرداد ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری و ارزیابی فناوری و ایده‌های دریافتی این رویداد ملی فناورمحور با کمک شرکت‌های سرمایه‌گذار انجام می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: در بخش نخست پس از ارزیابی کامل فناوری‌های ثبت شده در رویداد، ۱۰ فناوری برتر انتخاب شده و در Tech show با نام TechnoTex فناوری خود را معرفی می‌کنند.

وی گفت: در بخش دوم در فضایی به نام Forum tech بین شرکت‌های استارتاپی و شرکت‌های صنعتی حامی رویداد، مذاکراتی با هدف برقراری ارتباط در قالب فرمت‌های مختلفی مانند B2B ، تحقیق و توسعه مشترک و فروش فناوری برگزار می‌شود.

معتمدزادگان تصریح کرد: «رویداد ملی فناوری‌های تقاضا محور طبری» در ۵۰ فناوری و با محوریت فناوری‌های نوین در مکانیزه‌کردن صنعتی، صنایع تبدیلی کشاورزی، زیست‌محیطی، ریخته‌گری، کشاورزی با اولویت برنج، صنایع غذایی با اولویت لبنی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و صنعت پلیمر با کاربری بسته‌بندی مواد غذایی و صنایع خودروسازی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت‎ ماه ۱۳۹۷ تمدید شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس الکترونیکی evnd.co/bcn12 مراجعه کنند.

رئیس پارک علم وفناوری مازندران اظهار امیدواری کرد با اجرای این رویداد پل ارتباطی خوبی بین ایده‌پردازان، فناوران و شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان کشور و شرکت‌های بزرگ صنعتی برقرار شود و در جهت گسترش و ترویج تولید ناب در شرکت‌های استارتاپی کشور تاثیری مثبت داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.