صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / موسوی‌لارگانی: قانون مصوب مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان ارتش اجرایی شود
موسوی‌لارگانی: قانون مصوب مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان ارتش اجرایی شود

موسوی‌لارگانی: قانون مصوب مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان ارتش اجرایی شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای روحانی از اختلاف‌افکنی بین سپاه و ارتش و لفاظی در این موضوع امنیتی دست بردارید که خیری برای شما و دوستان‌تان در این موضوع نیست.

ناصر موسوی لارگانی

به گزارش کسب و کار نیوز، ناصر موسوی لارگانی ضمن تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: از رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید می‌خواهم به وضعیت معیشتی و درمانی جانبازان که روز به روز به دلیل عدم توجه بحرانی‌تر می‌شود رسیدگی کنید.

وی در ادامه گفت: آقای روحانی از اختلاف افکنی بین سپاه و ارتش و لفاظی در این موضوع امنیتی دست بردارید. در این تفرفه‌افکنی هیچ خیری برای شما و دوستان‌تان نیست. سپاه و بسیج و ارتش مقتدر به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست هم حافظ امنیت کشور هستند. آقای روحانی اگر دلسوز ارتش هستید چرا پنج سال است نسبت به افزایش حقوق این افراد اقدامی نکرده‌اید. چرا قانون مصوب مجلس در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان ارتش را اجرایی نمی‌کنید.

وی افزود: چرا حقوق نیروی انتظامی که شبانه روز زحمت می‌کشد افزایش نمی‌یابد و زمانی که مصوبات مجلس را بیان می‌کند مورد هجمه قرار می‌گیرد. اگر نیروی انتظامی با بدحجابی و بی‌حجابی مقابله می‌کند چرا مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: چرا حق‌التدریس فرهنگیان را بعد از چند ماه پرداخت نمی‌کنید. آقای نوبخت چرا علیرغم چندین بار وعده به معلمان هنوز به تعهد خود عمل نکردید.

موسوی ادامه داد: بحران زاینده‌رود باعث شده که اصفهان که روزگاری نه چندان دور مهاجرپذیرترین منطقه بوده تبدیل به کویر شود. در صورت ادامه چنین وضعی کل ساکنین باید در فکر مهاجرت معکوس باشند. دولتمردان جلسه درمانی و گفتار درمانی حلال مشکلات زاینده رود نیست. وزارت نیرو مسئول مستقیم این بحران است. شخص وزیر باید تبعات اجتماعی، امنیتی بین استانی را پاسخ دهد. وضعیت آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای فلاورجان نامناسب است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.