چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / همدان / افزودن ۹۰۰ تخت بیمارستانی؛ عایدی همدانی‌ها از طرح تحول نظام سلامت
افزودن ۹۰۰ تخت بیمارستانی؛ عایدی همدانی‌ها از طرح تحول نظام سلامت

استاندار همدان مطرح کرد

افزودن ۹۰۰ تخت بیمارستانی؛ عایدی همدانی‌ها از طرح تحول نظام سلامت

استاندار همدان با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از بهترین خدمات دولت تدبیر و امید بود، گفت: طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان ما درخشید، این طرح از بهترین خدماتی است که دولت تدبیر و امید توانسته به مردم ارائه کند.

تخت بیمارستانی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدناصر نیک‌بخت سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در جشنواره عمران بهداشت استان و آئین افتتاح همزمان ۶۰ پروژه بهداشتی همدان با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: این طرح بهترین تصمیم دولت بود چرا که همه‌جانبه توانست به وظایف دولت در حوزه سلامت پاسخ دهد، با طرح تحول این دغدغه بسیار کم شده و پرداختی از جیب مردم برای درمان کاهش یافته، خدمات بسیاری در این طرح ارائه می‌شود و پزشکان متخصص بسیاری هم در تمام بیمارستان‌ها حضور یافتند، وزیر بهداشت و درمان همه نقاط را در طرح تحول دید و امکانات را تا دورترین مناطق تأمین و «سلامت برای همه» را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه استان همدان قدردان تلاش وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی است و امیدواریم بیمارستان‌هایی که باید افتتاح شود، زودتر افتتاح و تجهیزات و کادر مورد نیاز آن زودتر تأمین شود، ادامه داد: از برکت طرح تحول نظام سلامت تا کنون ۹۰۰ تخت بیمارستانی به استان اضافه شده است.

نیک‌بخت از عملکرد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح‌ها تقدیر کرد و یادآور شد: از شهرداری‌های استان به‌ویژه شهرداری همدان و شوراهای استان در همکاری برای ساخت این پروژه‌ها قدردانی می‌کنم، فرمانداران هم این طرح‌ها را به عنوان یک طرح اولویت‌دار و مهم پیگیری کردند.

وی با تأکید بر اینکه بهداشت بر درمان مقدم است و آمادگی داریم اقدامات بهداشتی در استان را ادامه دهیم، تصریح کرد: همه موظف هستیم سلامت مردم را حفظ کنیم، برای همین در دورترین نقاط این استان پزشک و متخصص و مراکز درمانی وجود دارد.

استاندار همدان با اشاره به شعار امسال هفته سلامت با عنوان «سلامت برای همه» یادآور شد: این موضوع را ما از سال‌های قبل با طرح تحول نظام سلامت به جد پیگیری کرده بودیم.

در پایان از تمبر اقتصادی جشنواره عمران بهداشت استان همدان با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی مدیران استان رونمایی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.