صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / افتتاح هم‌زمان چندین پروژه زیربنایی و اقتصادی به دستور رئیس‌جمهور

افتتاح هم‌زمان چندین پروژه زیربنایی و اقتصادی به دستور رئیس‌جمهور

پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی آذربایجان‌شرقی به صورت ویدیو کنفرانس به دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جلسه توسعه، برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، ۱۴ پروژه در بخش کشاورزی و ۱۶ طرح در بخش صنعت و معدن افتتاح یا عملیات احداث آن به دستور رئیس‌جمهور آغاز شد.

افتتاح ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی، آغاز احداث بیمارستان یک هزار تخت خوابی در تبریز، افتتاح دانشکده فنی و مهندسی در مرند، افتتاح سه پروژه گردشگری، افتتاح چهار پروژه در ارس و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی به دستور دکتر روحانی انجام شد.

همچنین تفاهم‌نامه دو جانبه مابین استانداری آذربایجان‌شرقی و صندوق توسعه و شکوفایی، تفاهم‌نامه چند جانبه برای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان مابین استانداری و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و تفاهم‌نامه دو جانبه برای تبدیل شهرک صنعتی بعثت به شهر صنعتی تبریز مابین استانداری و صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منعقد شد.

«مجید خدابخش» استاندار آذربایجان‌شرقی در این جلسه گفت: حضور باشکوه مردم آذربایجان‌شرقی برای دیدار با رئیس‌جمهور نشان داد که مردم آذربایجان علی‌رغم دسیسه‌ها و مشکلات دی ماه و ابتدای سال جاری هم‌چنان به ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و پشتیبان ولایت فقیه و دولت تدبیر و امید هستند.

وی ادامه داد: این حضور مردم به ترامپ و همفکران او که در آستانه‌ی تصمیم در خصوص برجام قرار دارند هم حاوی پیام بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.