صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / گلایه ‌های دادستان عمومی استان کردستان
گلایه ‌های دادستان عمومی استان کردستان

گلایه ‌های دادستان عمومی استان کردستان

دادستان عمومی استان کردستان با بیان اینکه مجری باید به کارش علاقه مند و به آینده مدیریت خود نیز دلخوش باشد، تصریح کرد: گله مندی ما از وزارت کشور این است که مدیران استان کردستان که با توانایی بالا به استان های دیگر منتقل می‌شوند، یا پذیرش نمی شوند و یا در تهران به عنوان مدیر دسته چندم پذیرفته می‌شوند.

اکبر جوهری. دادستان سنندج

به گزارش کسب و کار نیوز ، اکبر جوهری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان اظهار کرد:  کردستان استعداد خاصی در منابع طبیعی و قابلیت بالایی در کشاورزی و دامپروری دارد بر همین اساس صیانت و نگهداری از منابع آب و خاک در این استان از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است.

 وی افزود: شهادت می دهم که در استان کردستان با توجه به فراهم بودن فرصت دست اندازی به عرصه های ملی به لحاظ کم بودن عرصه کشاورزی و بالا بودن ارزش زمین، مدیران این حوزه دلسوز بی بدیل و تلاشگر بوده اند.

دادستان عمومی استان کردستان با بیان اینکه مجری باید به کارش علاقه مند و به آینده مدیریت خود نیز دلخوش باشد، افزود: گله مندی ما از وزارت کشور این است که مدیران استان کردستان که با توانایی بالا به استان های دیگر منتقل می شوند، یا پذیرش نمی شوند و یا در تهران به عنوان مدیر دسته چندم پذیرفته می شوند.

وی تصریح کرد: ما از این مسئله گله مندیم و باید به آن اهتمام شود، ما در حوزه اهل سنت مدیران بسیار توانمند و با هوش داریم که متاسفانه در استان های دیگر امکان پذیرش آنها وجود ندارد لذا دلخوشی برای مدیران وجود ندارد و باید به این مسئله اهتمام شود.

جوهری در ادامه از خدمات مدیرکل پیشین منابع طبیعی استان کردستان تقدیر کرد و افزود: در عرصه‌ مالکیت و سند دار کردن اراضی تا کنون ۹۵ درصد اراضی کردستان سند دار شده است و انتظار داریم که مدیرکل جدید نیز کار سندار کردن بقیه‌ی اراضی را ادامه دهد.

وی با تاکید بر اهمیت بالای تعیین مالکیت زمین ها تصریح کرد: مدتی قبل به اسم یک جای مقدس زمینی را حصارکشی کردند و همه‌ این اتفاقات به خاطر نبود سند رخ داده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.