صفحه اصلی / استان ها / ایلام / انتقاد رئیس نظام صنفی رایانه ایلام از اجرا نکردن قانون
انتقاد رئیس نظام صنفی رایانه ایلام از اجرا نکردن قانون

انتقاد رئیس نظام صنفی رایانه ایلام از اجرا نکردن قانون

رئیس نظام صنفی رایانه استان ایلام گفت: یکی از مشکلات فعالان این حوزه در بخش امور مالیاتی و تأمین اجتماعی اجرا نکردن قانون است.

فناوری اطلاعات و سلامت

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «ایوب درویشی» نیز اظهار کرد: در حوزه معاونت اقتصادی تصمیم گرفته شد که ارتباط مستقیم با فعالان و تشکل‌های صنفی رسمی و غیررسمی برقرار شود و یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها بخش فناوری اطلاعات و آی تی است.

وی با بیان این‌که  وجود شمار فراوان فارغ‌التحصیلان حوزه فناوری اطلاعات فرصت فوق‌العاده‌ای برای توسعه شغل و کسب و کار در این عرصه است، تصریح کرد: رونق کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند به رونق در سایر حوزه‌ها از جمله گردشگری، صنعت، کشاورزی و …. کمک کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با تأکید بر بررسی همه مسائل و مشکلات حوزه کسب و کار آی تی در استان ادامه داد: ما به‌دنبال پاسخ به این پرسش هستیم که چگونه می‌توانیم در حوزه‌ی I.T  و I.C.T  اشتغال ایجاد کنیم و رونق اقتصادی و کسب و کار در این حوزه صورت گیرد.

درویشی  تصریح کرد: بخش فناوری اطلاعات، I.T و I.C.T  برای فعالیت در حوزه اقتصادی و رونق کسب و کار و اشتغال بسیار پر ظرفیت است  و به‌دنبال ایجاد یک نقشه راه و برنامه‌ریزی مدون برای فعال کردن جوانان و نخبگان این حوزه و گسترش ایده‌های ثروث‌ساز هستیم که می‌توانیم در این حوزه از شتاب‌دهنده‌ها برای حضور در استان و استفاده از تجربیات استان‌های دیگر اقدام کنیم.

  درویشی با تأکید بر این‌که امسال اعتبارات خوبی برای کمک به پارک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در نظرگرفته شده است، گفت: به سرعت باید به دنبال تدوین سند جامع در این حوزه و استفاده از حمایت‌های دولتی و فعال کردن شرکت‌های دانش بنیان هستیم، چون یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان خصوصاً در بخش فناوری اطلاعات است.

وی با تأکید بر تشکیل کمیته فناوری اطلاعات افزود: برای نتیجه گرفتن از فعالیت‌هایی که در این حوزه  انجام می‌شود باید این کمیته به صورت مستمر برگزار شود و پیگیری‌های لازم در این حوزه صورت گیرد .

معاون استاندار ایلام یادآور شد: تلاش ما این است که با کمک دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات سند زیست بوم کسب و کار استان در این حوزه اقدام کنیم. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.