صفحه اصلی / استان ها / البرز / آمادگی کره‌جنوبی و چین برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام
آمادگی کره‌جنوبی و چین برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام

آمادگی کره‌جنوبی و چین برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام

عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: پیام اگر چه در سطح وظیفه و عملکردی یک دستگاه ملی قلمداد می‌شود، اما به لحاظ ژئوپلیتیک قابلیت تبدیل به موتور محرک توسعه اشتغال و رونق اقتصادی در استان را دارد.

فرودگاه پیام

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر نادرثناگو مطلق اظهار کرد: عملکرد سالیانه در برخی از بخش‌های مجموعه پیام پیشرفت بیش از ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل را شاهد بوده که این مرهون داشتن برنامه و انگیزه بالای تیم مدیریتی جدید و همکاران ما در پیام است.

عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطرنشان کرد: بنا داریم در سال ۹۷ بر اساس طرح جامعی که برای منطقه ویژه اقتصادی پیام در نظر گرفته شده در چهار بخش شهر فرودگاهی، شهر لجستیک، شهرسلامت و شهر ICT اقدامات خود را به پیش ببریم.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در پیام افزود: در حال حاضر برای سرمایه گذاری در بخش‌های گوناگون پیام پیشنهادات مناسبی از سرمایه گذاران داریم که با در نظر گرفتن برنامه‌های توسعه شرکت و در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی درحال بررسی پیشنهادات هستیم، درحوزه فرودگاهی هیات‌های سرمایه گذاری از کشور کره جنوبی و چین آماده امضاء تفاهم نامه هستند.

ثناگو مطلق یادآورد شد: در راستای توسعه زیرساخت‌ها بالغ بر هزار میلیارد ریال طرح عمرانی طی سال ۹۶ و ۹۷ در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در دست مطالعه و اجراست.

وی افزود : با توجه به پتانسیل‌های بالقوه مجموعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، پیوند استراتژیک با پتانسیل‌های استان چه در بخش دستگاه‌های خدمات رسان و دولتی و چه بخش خصوصی، منشاء تحول موثر و بسیار پربازده برای مجموعه های همکار خواهد بود لذا از پیشنهادات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، مجموعه دانشگاهی، مجموعه مدیریت شهری و استانی در راستای توسعه پیام استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.