صفحه اصلی / اصناف / ساماندهی دستفروشان گناوه در اولویت قرار گیرد
ساماندهی دستفروشان گناوه در اولویت قرار گیرد

معرفی سیدفخرالدین حسینی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف گناوه

ساماندهی دستفروشان گناوه در اولویت قرار گیرد

فرماندار گناوه گفت: ساماندهی دستفروشان این شهر در اولویت کاری اتاق اصناف قرار گیرد و دراین زمینه تعامل مناسبی با دستگاه های اجرایی ذیربط داشته باشد.

فرماندار گناوه گفت: ساماندهی دستفروشان این شهر در اولویت کاری اتاق اصناف قرار گیرد و دراین زمینه تعامل مناسبی با دستگاه های اجرایی ذیربط داشته باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، سیدعلی پاک نژاد در جلسه تکریم و معارفه رئیس اتاق اصناف شهرستان گناوه افزود: پیگیری صدور مجوز پروانه کسب برای مغازه هایی که فاقد آن هستند در دستور کار اتاق اصناف و مجموعه مربوطه قرار گیرد. وی گفت: هیات رئیسه جدید اتاق اصناف، اهدافی را که به عنوان چشم انداز توسعه شهرستان مدنظر است با ارتباط و تعامل با دستگاه های اجرایی سرلوحه کاری خود قرار دهد. پاک نژاد اظهارکرد: شهرستان گناوه بدلیل موقعیت بندری و تجاری بویژه بازار آن شهره عام و خاص است و باید با یک برنامه ریزی مناسب این مکان گردشگرپذیر به یک وضعیت مطلوب رسانده شود. وی افزود: بازار گناوه در برنامه های ملی و مذهبی مانند قبل پیشگام باشد و بازاریان با توجه به اینکه مسجد جامع در میدان مرکزی شهر قرار دارد در ادای فریضه نماز اول وقت پیشقدم شوند. فرماندارگناوه گفت: گشت های مشترک به صورت مداوم در بازار با درنظرگرفتن اخلاق مداری و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بر تصمیم های اتاق اصناف انجام و ارایه گزارش از وضعیت بازار به فرمانداری ارایه شود. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: هیات رئیسه جدید اتاق اصناف باید ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی منسجمی برای بازار و نظارت جدی بر واحدهای صنفی داشته باشد. محمدحسین داریونی افزود: تشکیل کمیسیون های مصوب در قانون نظام صنفی و تکریم ارباب رجوع نیز در اولویت هیات رئیسه قرار گیرد. در این جلسه سیدفخرالدین حسینی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف گناوه معرفی و از خدمات رضا نظری رئیس سابق تقدیر شد. بازار گناوه از بازارهای معروف جنوب کشور و از مکان های گردشگرپذیر این شهرستان در شمال استان بوشهر است.

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.