صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / برگزاری سومین کنفرانس بررسی مسائل زبان‌شناسی

برگزاری سومین کنفرانس بررسی مسائل زبان‌شناسی

سومین کنفرانس بین‌المللی بررسی مسائل جاری زبان‌ها، گویش‌ها و زبان‌شناسی در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، دوره سوم کنفرانس بین‌المللی بررسی مسائل جاری زبان‌ها، گویش‌ها و زبان‌شناسی، ۱۱ و ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ با هدف اصلی بررسی و ارائه آخرین تحولات و یافته‌های موجود در زمینه گویش‌ها، زبان‌ها و زبان‌شناسی، با همکاری و حمایت دانشگاه‌های مختلف خارجی و داخلی و تحت داوری و نظارت کمیته بین‌المللی در اهواز برگزار خواهد شد.

در این زمینه از پژوهشگران و دانشگاهیان داخل و خارج از کشور دعوت شده است تا مقالات خود را با توجه به محورهای کنفرانس به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی یا عربی ارسال کنند.

از مهم‌ترین محورهای زیر مجموعه‌ای این کنفرانس می‌توان به آواشناسی، واج‌شناسی، صرف و نحو، تجزیه و تحلیل کلام و کاربردشناسی، معنی‌شناسی، گونه‌شناسی زبانی، زبان‌شناسی تطبیقی، روان‌شناسی زبان، جامعه‌شناسی زبان، عصب‌شناسی زبان، زبان‌شناسی پیکره‌ای، جامعه‌شناسی زبان، زبان‌شناسی مقابله‌ای، سبک‌شناسی، آموزش، برنامه‌ریزی و ارزیابی زبان‌ها و لهجه‌ها، دوزبانگی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

در جهت نگرش چندگانه به آخرین تحولات گویش‌ها و زبان‌ها، میان رشته‌ای بودن به عنوان مبنای اصلی کنفرانس برنامه‌ریزی شده است تا متخصصان با تخصص و گرایش‌های مختلف بتوانند مسائل جاری مرتبط با گویش‌ها و زبان‌ها را از دیدگاه‌های مختلف و بر اساس گرایش خود بررسی کنند.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و ارسال چکیده می‌توانند به وب سایت سومین کنفرانس بین‌المللی بررسی مسائل جاری زبان‌ها، گویش‌ها و زبان‌شناسی (WWW.LLLD.IR) مراجعه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.