صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / آلودگی هوای ارومیه به بیش از ۲ برابر حدمجاز رسید/ مدارس ارومیه تعطیل شدند
آلودگی هوای ارومیه به بیش از ۲ برابر حدمجاز رسید/ مدارس ارومیه تعطیل شدند

آلودگی هوای ارومیه به بیش از ۲ برابر حدمجاز رسید/ مدارس ارومیه تعطیل شدند

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: آلودگی هوای ارومیه به بیش از ۲ برابر حد مجاز رسید.

آلودگی هوا در کوهدشت لرستان

موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر ارومیه، هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون بیشتر از ۲٫۵ برابر استاندارد و ذرات معلق کمتراز ۲٫۵ میکرون بیش از ۲ برابر حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم است.

وی تصریح کرد: با توجه به کیفیت هوای  ناسالم برای کلیه افراد جامعه توصیه می‌شود گروه‌های حساس جامعه شامل بیماران قلبی عرقی، بیماران ریوی، کهنسالان و کودکان در هوای آزاد حضور نیابند و کلیه افراد جامعه از مدت فعالیت و حضور خود در هوای آزاد بکاهند. افرادی که مجبور حضور در فضاهای باز هستند از ماسک های استاندارد استفاده نمایند.

مدارس شهرستان ارومیه به علت آلودگی هوا در شیفت بعد از ظهر امروز تعطیل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل اموزش و پرروش استان، کلیه مدارس شهرستان ارومیه بعلت آلودگی هوا در شیفت بعد از ظهر امروز شنبه یک اردیبهشت تعطیل است.

با توجه به آلودگی هوا و وجود گردو غبار، مدارس شهری و روستایی نواحی ۱و ۲ ارومیه در کلیه مقاطع تحصیلی امروز شنبه یک اردیبهشت ماه در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.