صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برپایی کنگره بین‌المللی سه‌گانه پژوهشکده معتمد در سال ۹۸
برپایی کنگره بین‌المللی سه‌گانه پژوهشکده معتمد در سال ۹۸

برپایی کنگره بین‌المللی سه‌گانه پژوهشکده معتمد در سال ۹۸

رئیس پژوهشکده معتمد از برگزاری کنگره بین‌المللی سه گانه پژوهشکده خبر داد و گفت: در سال "حمایت از کالای ایرانی" وظیفه ما بومی‌سازی فناوری جهت تقویت زیرساخت‌های تولید ملی است.

 کنگره بین‌المللی سه‌گانه پژوهشکده معتمد

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر کیوان مجیدزاده با اعلام خبر برگزاری سومین کنگره بین‌المللی سه گانه و دهمین کنگره ملی سرطان پستان در سال ۲۰۱۹ توسط پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، اظهار کرد: در سال “حمایت از کالای ایرانی” وظیفه مراکز علمی تحقیقاتی و درمانی همچون پژوهشکده معتمد، ارتقاء و بهره‌گیری هرچه بیشتر از دانش بومی به منظور تقویت و بهینه‌سازی زیرساختهای لازم برای تولید ملی است.

وی برگزاری کنگره بین‌المللی سه گانه پژوهشکده معتمد را گامی دیگر در جهت افزایش فعالیت‌ها، همکاری‌ها و تبادلات علمی پژوهشی بین‌المللی و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان و پژوهشگران دنیا با آخرین دستاوردهای تکنولوژیک کشورمان عنوان کرد.

رئیس پژوهشکده معتمد، دانش و توانمندی دانش‌پژوهان کشور را هم پایه و هم ردیف برترین‌های دنیا  دانست و افزود: خوشبختانه در مسائل درمانی و تحقیقات انجام شده می‌توان به صراحت گفت که کشور ما همتراز سایر کشورهای پیشرفته بوده و می‌تواند ضمن تکیه به داشته‌های خود و بومی‌سازی فناوری همچنین در زمینه تقویت ساختارهای لازم در جهت محصولات دانش‌بنیان اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد، کنگره بین‌المللی سه گانه پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، شامل کنگره سرطان پستان، کنگره طب فراگیر در سرطان و سمپوزیوم سرطان سارکوما در سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.