صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / وزیر ارتباطات خبر داد:راه‌اندازی ۸۰ دکل مخابراتی در کرمانشاه
وزیر ارتباطات خبر داد:راه‌اندازی ۸۰ دکل مخابراتی در کرمانشاه

وزیر ارتباطات خبر داد:راه‌اندازی ۸۰ دکل مخابراتی در کرمانشاه

وزیر ارتباطات گفت: جهت رفع مشکلات ارتباطی استان کرمانشاه، امسال 80 دکل مخابراتی دیگر در این استان راه اندازی می‌شود.

سلیمان/ زلزله کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد جواد آذری جهرمی، عصر دیروز(۳۰ فروردین) در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده  استان کرمانشاه که در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در مناطق زلزله زده گفت: متاسفانه حجم خسارت‌ها بالاست و بازسازی این مناطق تلاش بیشتری می‌طلبد.

وی به وعده رییس جمهور مبنی بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده روستایی تا پایان شهریور  اشاره کرد و گفت: آنچه امروز مشاهده کردم نشان می‌دهد که برای تحقق این وعده باید تلاش ها بیشتر شود.

وی به گلایه زلزله زدگان و فرمانداران از عملکرد بانک‌ها اشاره کرد و افزود: قطعا این گلایه ها در جلسات هیات دولت مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی افزود:  مشکلات بانک‌ها را منعکس خواهیم کرد و در این زمینه قطعا تصمیم گیری خواهد شد.

آذری جهرمی در ادامه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان کرمانشاه پس از زلزله اشاره کرد و افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساعات اولیه پس از زلزله وارد عمل شد و به سرعت وضعیت ارتباطات به حالت اولیه بازگشت.

وی افزود: در طول مدت پس از زلزله نیز اقدامات موثری در بحث زیرساخت ها انجام شده که امروز شاهد افتتاح ۱۲۳۵ پروژه و طرح مخابراتی در استان بودیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: راه اندازی این تعداد پروژه موجب شده جایگاه اطلاعات و فناوری استان از رتبه ۲۲ ، شش تا هفت رتبه ارتقا یابد.

وی در ادامه به درخواست مسولین استان در حوزه ارتباطات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۵۰۰ دکل مخابراتی در سطح استان وجود دارد که در سال جاری نیز قول می‌دهیم جهت رفع مشکلات ارتباطی ۸۰ دکل دیگر راه اندازی شود.

وی افزود: با راه اندازی این تعداد دکل پوشش مناسب مخابراتی در استان و به ویژه در سطح راه های فرعی ایجاد می شود.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: ایجاد این تعداد دکل منوط به همکاری استان در بحث تامین برق دکل ها در مناطق کوهستانی است، چون در این مناطق به علت وجود ریزگردها امکان استفاده از سلول‌های خورشیدی فراهم نیست.

وی افزود: هم‌چنین از مسئولین استان می خواهیم لیست نقاط کور را تهیه کرده و جهت رفع آنها در اختیار ما قرار دهند که امسال مرتفع شود.

وی هم‌چنین موافقت خود را برای تکمیل پوشش ارتباطی مسیر ریلی ملایر-کرمانشاه اعلام کرد.

آذری جهرمی افزود: هم‌چنین رفع مشکلات فیبر نوری بازارچه های شوشمی، شیخ صله و تیله کو نیز پیگیری می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.