پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / امام جمعه موقت بندرعباس:اجازه نفوذ دشمن در میدان مجازی و حقیقی را ندهیم
امام جمعه موقت بندرعباس:اجازه نفوذ دشمن در میدان مجازی و حقیقی را ندهیم

امام جمعه موقت بندرعباس:اجازه نفوذ دشمن در میدان مجازی و حقیقی را ندهیم

امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه دنیا تمام توان و قدرت خود را برای شکستن عهود الهی و ریشه‌کن کردن معارف دین و ارزش‌های اسلامی بکار گرفته‌اند که باید با آنان مقابله کرد، گفت: باید اجازه نفوذ دشمن در میدان مجازی و حقیقی را ندهیم.

حسینی‌پور/امام جمعه موقت بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم در خصوص وظایف انسان در برابر آموزه‌های قرآنی اظهار داشت: انسان موظف به اطاعت از آنچه خداوند نازل فرموده، است و هم‌چنین باید راهی غیر از راه قرآن را انتخاب نکند و با کسی که در مسیر قران قرار ندارد دوستی و ارتباط نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: هیچ عبادتی بدون شناخت دین و فقه حاصل نمی‌شود، اطاعت عملی از آموزه‌های دینی و ائمه اطهار(ع) امری ضروری است.

امام جمعه موقت بندرعباس ضمن تبریک روز پاسدار تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی دو دسته‌اند،  سبزپوشان حافظ انقلاب اسلامی و نظام مقدس و دسته دیگر زنان و مردانی اند که از منویات مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند.

حسینی‌پور ادامه داد: امروزه در دنیا تمام توان و قدرت خود را برای شکستن عهود الهی و ریشه‌کن کردن معارف دین و ارزش‌های اسلامی بکار گرفته‌اند که باید با آنان مقابله کرد.

وی تاکید کرد: امروز باید برای حفظ دین و آموزه‌های دینی، پرچم قیام امام حسین(ع) را برافراشته نگه داریم.

امام جمعه موقت بندرعباس هم‌چنین تاکید داشت: باید مراقب نفوذ دشمن در حوزه‌های مختلف باشیم، دشمن سعی می‌کند در مسائل دینی، سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی و … نفوذ کند که اگر موفق شد هرکاری را انجام می‌دهد.

حسینی‌پور ادامه داد: هدف دشمن از تلاش در نفوذ به حوزه‌های مختلف، تغییر باورهای دینی و اعتقادی افراد است، درصورتی که باورها تغییر یابد همه چیز از بین می‌رود.

وی به ۵ اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اشاره داشت و بیان کرد: شکست ذلت بار آمریکا در صحرای طبس درس عبرتی برای این دولت جنایتکار است.

امام جمعه موقت بندرعباس درپایان تاکید کرد: مردم و مسؤولان برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی باید از هیچ کوششی دریغ نکنند، چرا که بسیاری از معضلات و مشکلات کنونی جامعه با ایجاد اشتغال رفع خواهد شد و تحقق این امر نیازمند رونق تولید و بازار است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.