صفحه اصلی / اجتماعی / ۱۰میلیارد دلار به ظرفیت سرمایه گذاری در بورس افزوده می شود
۱۰میلیارد دلار به ظرفیت سرمایه گذاری در بورس افزوده می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح:

۱۰میلیارد دلار به ظرفیت سرمایه گذاری در بورس افزوده می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با اشاره به راه اندازی 2 مجتمع پتروشیمی در ماه های پیشرو گفت: با ورود صنایع جدید به بورس حدود 10 میلیارد دلار به ظرفیت سرمایه گذاری بورس کشور افزوده می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با اشاره به راه اندازی ۲ مجتمع پتروشیمی در ماه های پیشرو گفت: با ورود صنایع جدید به بورس حدود ۱۰ میلیارد دلار به ظرفیت سرمایه گذاری بورس کشور افزوده می شود.
۱۰ میلیارد دلار به ظرفیت سرمایه گذاری در بورس افزوده می شود
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «ابراهیم محمودزاده» روز چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین امللی بورس، بانک و بیمه برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده برای حمایت از تولید و کالای ایرانی گفت: چند شرکت از زیرمجموعه های ساتا به بورس وارد خواهند شد و بورس باید آماده ورود شرکت های پتروشیمی‌ مرجان، مکران، بوشهر و آلومینیوم جنوب باشد که ظرفیت حدود ۱۰ میلیارد دلاری برای بورس ایجاد می‌کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از راه اندازی فاز نخست پتروشیمی بوشهر در عسلویه تا پایان امسال خبر داد و افزود: پتروشیمی‌ مرجان نیز در مرحله راه اندازی آزمایشی است و تا سه ماه آینده، افتتاح خواهد شد.
به گفته محمودزاده، بخش تولید گازوئیل پالایشگاه تبریز در حال راه اندازی با استانداردهای یورو است که تا ۲ ماه آینده وارد مدار می‌شود.
وی افزود: با راه اندازی واحد تولید روغن پایه این پالایشگاه علاوه بر تامین نیاز داخل امکان صادرات نیز فراهم خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، به راه اندازی طرح های پتروشیمی اشاره کرد و گفت: خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار نیز تا سال آینده به بهره برداری می رسد که علاوه بر تامین گاز بخش خانگی امکان گازرسانی به صنایع و پتروشیمی ها را نیز فراهم می کند.
محمودزاده از برنامه ریزی برای افزایش تولید بنزین یورو ۴ کشور خبر داد و گفت: قرار است طرح های ارتقای واحدهای پالایشگاه شیراز و بهینه سازی واحد تولید بنزین نیز اجرا شود.
وی درباره این که ساتا مشمول دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خروج نیروهای مسلح از فعالیت های اقتصادی می شود، یا خیر نیز گفت: در زیرمجموعه ساتا، صندوق بازنشستگی، صندوق بیمه عمر و صندوق بیمه کوثر دارد که سرمایه گذاری در آنها از سوی بازنشستگان یا مردم است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح یادآور شد: آنچه رهبر معظم انقلاب در باره ساتا بفرمایند را اطاعت می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در سال ۱۳۸۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.