صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / کنکوری‌های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به اردو می‌روند
کنکوری‌های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به اردو می‌روند

کنکوری‌های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به اردو می‌روند

رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردویی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اعزام دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده استان به اردوی علمی تفریحی در آستانه برگزاری آزمون سراسری خبر داد.

آغاز سال جدید تحصیلی در مدارس کانکسی‎ مناطق محروم  ارومیه

 رحیم زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اضافه کرد: این اردوی علمی تفریحی برای تمامی دانش‌آموزان دختر و پسر مناطق زلزله زده استان که در مقطع پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: تمامی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی مناطق سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و گهواره در این اردوها حضور خواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردویی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه این دانش آموزان به اردوگاه شهید باهنر تهران اعزام خواهند شد، گفت: این اعزام ها از دهم اریبهشت ماه آغاز و به مدت  دو هفته پی در پی – یک هفته برای دخترها و یک هفته برای پسرها- برگزار خواهند شد.

زارعی هدف از برگزاری این اردوهای علمی تفریحی را تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق زلزله زده  در کنار روحیه دهی به آنها عنوان و ابراز امیدواری کرد: این اردوها بتواند اندکی از عقب افتادگی های ایجاد شده در پی وقوع زلزله برای دانش آموزان کنکوری مناطق زلزله زده استان را جبران کند و در کسب آمادگی بیشتر بین آنها برای شرکت در کنکور سراسری اثرگذار باشد.

زارعی تصریح کرد: دانش آموزان در جریان این اردوها می توانند از مشاوران تحصیلی توانمند و کلاس‌های فشرده درسی برخوردار شوند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردویی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رایگان بودن برگزاری این اردوها، اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری حدود ۱۴۰۰ دانش آموز در مناطق زلزله زده استان در مقطع پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.