صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / افتتاح طرح های آبرسانی شهرستان کارون با حضور وزیر نیرو

افتتاح طرح های آبرسانی شهرستان کارون با حضور وزیر نیرو

با حضور وزیر نیرو پروژه های آبرسانی شهدای مدافع حرم، کوی امام حسین (ع) و پروژه آبرسانی به روستای چمیان شهرستان کارون به بهره برداری رسید و به این ترتیب همه روستاهای شهرستان کارون از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش کسب و کار، درویشعلی کریمی، مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان در حاشیه مراسم طرح های آبرسانی شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفاروستایی و با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی، استانی و جاری شرکت، کلیه روستاهای شهرستان کارون از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

وی در خصوص دو پروژه آبرسانی روستایی ایستگاه تقویت فشار شهدای مدافع حرم و آبرسانی به روستای کوی امام حسین (ع) بیان کرد: با بهره برداری از این دو پروژه ۷ روستای مسیر چمیان و کوی امام حسین(ع) که تا پیش از این از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند نبودند از این نعمت بهره مند شدند.

کریمی با بیان این که امروز مفتخریم جشن آبدار شدن همه روستاهای این شهرستان را برپا کنیم، گفت: پروژه شهدای مدافع حرم ۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر و کوی امام حسین (ع) نیز یک روستا با جمعیت ۱۵۳۰ نفر را تحت پوشش دارند.

وی با اشاره به محل تامین آب شرب این دو پروژه اظهار کرد: آب شرب ۶ روستای تحت پوشش شهدای مدافع حرم از تصفیه خانه شهدای شرق کارون و روستای امام حسین(ع) از خط انتقال آب حیات تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان با اشاره به خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شرب کارگزاری شده در این دو پروژه عنوان کرد: در پروژه ایستگاه تقویت فشار شهدای مدافع حرم۲۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و در پروژه روستای امام حسین (ع) ۱۲۰۰ متر خط انتقال و ۶۳۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده است.

کریمی اظهار کرد: در این پروژه مخزن بتنی به حجم یک هزار متر مکعب احداث شده و پروژه توان توزیع ۲هزار متر مکعب آب شرب در شبانه روز را دارا است.

به گزارش کسب و کار – منطقه خوزستان، امروز با حضور رضا اردکانیان پروژه های آبرسانی شهدای مدافع حرم و کوی امام حسین (ع) شهرستان کارون به بهره برداری رسید و همه روستاهای شهرستان کارون از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.