صفحه اصلی / هزار طرح خلاقانه در هزار پایگاه جوانان هلال احمر

هزار طرح خلاقانه در هزار پایگاه جوانان هلال احمر

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر گفت: در ایام نوروز در هزار پایگاه این سازمان، هزار ایده نو برای ارائه خدمات امدادی و سلامت به مسافران اجرا شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی گنج کریمی روز جمعه ، شاخص و ویژگی طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این سازمان را استفاده از خلاقیت جوانان در پایگاه‌های یاد شده اعلام کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله جوانان در طرح‌های نوروزی حضور فعالی دارند، افزود: امسال سعی شد از خلاقیت و ایده‌های جدید جوانان داوطلب برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده شود.
گنج کریمی، «هشتک صبورم» را یکی از طرح‌های خوب نوروز امسال اعلام کرد و افزود: امسال سازمان جوانان با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضائیه طرحی را تدوین و اجرایی کرده است که در آن از رانندگان خواسته می‌شود در هنگام رانندگی صبور باشند.
به گفته معاون سازمان جوانان، برچسب‌هایی با عنوان # صبورم به شیشه ماشین‌ها چسبانده می‌شود.
وی با بیان اینکه آمار ناجا مبنی بر اینکه ۸۵ درصد از تصادفات منجر به فوت، به دلیل خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز است، گفت: داشتن صبر در هنگام رانندگی، از این آمار می کاهد.
معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، یکی از طرح‌های جدید را حضور جوانان داوطلب مسلط به زبان انگلیسی در مناطق گردشگری اعلام کرد و گفت: این جوانان در محل‌هایی مانند باغ شازده ماهان حضور دارند و به مسافران خارجی در خصوص آن محل گردشگری و همچنین فعالیت‌های هلال احمر ایران توضیح می‌دهند.
هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با شعار تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی از ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۹۷ ادامه دارد. در این طرح ۲۰ هزار عضو جوان داوطلب هلال احمر در یک هزار پایگاه ثابت و سیار، خدمات ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.