صفحه اصلی / برانکو: فکر نمی‌کنم با تیم ملی به تعامل و برگزاری جلسه برسیم

برانکو: فکر نمی‌کنم با تیم ملی به تعامل و برگزاری جلسه برسیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: امکان تعامل و برگزاری جلسه با تیم ملی وجود ندارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا برانکو ایووانکوویچ در حاشیه امروز تمرین پرسپولیس درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر سایپا اظهار کرد: من بخاطر بازی روز گذشته ناراحت هستم، چرا که داور مستقیماً با اشتباهاتش روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت و با شوق و هیجان هواداران بازی می‌کند. متأسفانه در طول فصل، این اتفاق ادامه داشته و واقعاً از این اتفاقات خسته شدیم. دو پنالتی ما را در یک بازی نمی‌گیرند. روز گذشته هم که مستقیم روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود. بخاطر همین اتفاقات من واقعاً ناراحتم و حق هم دارم که ناراحت باشم چون بازیکنانم تمام تلاششان را انجام می‌دهند بعد یک نفر بیاید و روی سرنوشت آنها تأثیر بگذارد، خب قاعدتاً این اتفاق ناراحت کننده است. البته ما همیشه نسبت به عملکرد بازیکنان خودمان هم انتقاد داریم و همیشه اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی وجود خواهد داشت، اما ما در تمرینات سعی می‌کنیم اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی را به حداقل برسانیم. واقعیت این است که ما بازی را در همان دقایق ابتدایی باختیم.
سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه پیامکی از سوی پدر یکی از ملی پوشان برایش ارسال شده هم گفت: من فقط در پاسخ آن پیامک نوشتم، خسته نباشید.
برانکو همچنین درباره عملکرد ضعیف گادوین منشأ گفت: می‌توانم درک کنم که شاید اعتماد به نفس منشأ پایین آمده باشد، البته انتظارات ما از او خیلی بیشتر است چرا که زمانی که منشأ به تیم ما آمد، آقای گل دوم لیگ ایران بود. خودش هم بخاطر این ضعف ناراحت است، اما برای همه بازیکنان چنین اتفاقی رخ می‌دهد. الان هم وظیفه دارد که هر چه زودتر خودش را به فرم ایده‌آل برگرداند.
سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات کارلوس کی‌روش که خواستار تعامل با باشگاه‌ها شده بود هم گفت: من فکر نمی‌کنم به این تعامل و برگزاری جلسه برسیم، چرا که الان سه سال است در ایرانم و در طی این سه سال یک بار فقط کمک‌های کی‌روش به تمرینات ما آمدند.
ما همچنین درباره اینکه آیا کیفیت بازیکنان داخلی واقعاً پایین است، گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان لیگ آماده‌اند و نظر من برعکس آقای کی‌روش است. این موضوع در خیلی از بازی‌ها ثابت شده است. من نمی‌دانم مربیان تیم ملی چگونه به این اطلاعات دست پیدا کرده‌اند که بازیکنان داخلی ضعیف هستند.
برانکو درباره اینکه چرا از بازیکنان ملی پوشش در دیدار برابر سایپا استفاده نکرد هم گفت: بخاطر اینکه نمی‌دانستم آن‌ها در چه وضعیتی هستند و به همین دلیل از ملی پوشان استفاده نکردم. آن‌ها ۱۰ روز در اردوی تیم ملی بودند و من از وضعیتشان خبر نداشتم. محمد انصاری هم بعد از اردوی تیم ملی همچنان احساس درد می‌کند.
سرمربی پرسپولیس درباره دیدار چند روز آینده تیمش برابر نسب قارشی ازبکستان هم گفت: آن‌ها ۴ بر صفر به السد در قطر باختند، اما تیم ضعیفی نیستند و در فوتبال اینگونه نتایج رخ می‌دهد. حریف به دنبال این است که با پیروزی در برابر ما هم امتیاز شده و شانس صعود داشته باشد. پیش از این تیم‌ها با ۹ امتیاز از گروهشان صعود می‌کردند، اما شاید این اتفاق رخ بدهد که با ۱۲ امتیاز هم صعود نکنیم. به همین خاطر به ازبکستان می‌رویم تا برابر نسب قارشی پیروز بشویم.
او در پایان درباره مذاکره باشگاه با بازیکنان برای تمدید قرارداد هم گفت: باشگاه در حال حاضر در پروسه ارائه پیشنهادات به بازیکنان است. فعلاً وضعیت ما به گونه‌ای است که فرصت کافی برای مذاکره نیست، اما طی چند روز آینده این مشکل هم حل خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.