صفحه اصلی / شورای شهر تهران مبلغی برای سفره هفت سین پرداخت نکرده است

شورای شهر تهران مبلغی برای سفره هفت سین پرداخت نکرده است

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اخبار مربوط به هزینه ۱۴ میلیون تومانی سفره هفت سین نوروزی، گفت: هیچ مبلغی با عنوان «سفره هفت سین نوروزی» تاکنون توسط شورا پرداخت نشده است.
‌‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «تصویر فاکتوری مربوط به سفره هفت سین نوروزی ساختمان شورای شهر تهران به مبلغ ۱۴ میلیون تومان طی روزهای اخیر در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های متفاوتی را از سوی کاربران این شبکه‌ها به دنبال داشت».
حسن خلیل آبادی روز جمعه اعلام کرد: سفره هفت سین نوروزی در صحن ورودی ساختمان شورا با درخواست کمیته میراث فرهنگی شورای شهر توسط سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران پهن و تزئین شد.
وی تاکید کرد: این سفره هفت سین به صورت موقت در ورودی صحن شورای شهر تهران پهن و پس از ۸ ساعت توسط سازمان میادین شهرداری از محل جمع آوری و در راستای طرح زیباسازی شهر به یکی از مناطق پایتخت انتقال داده شد.
خلیل آبادی با اشاره به اینکه راهبرد کلی شورای پنجم پرهیز از اسراف و موازی کاری است، اظهار کرد: سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران که در آستانه نوروز چندین سفره هفت سین را در سطح شهر ایجاد کرده، به عنوان متولی ایجاد و پهن کردن سفره هفت سین در ساختمان شورا انتخاب شد.
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورا با هدف پرهیز از اسراف و موازی کاری دراین خصوص، از سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران خواست که یک سفره هفت سین نیز در آستانه سال نو در صحن ورودی ساختمان شورا طراحی و پهن کند.
خلیل آبادی اظهار کرد: پس از جمع آوری و انتقال سفره هفت سین به یکی از نقاط شهر تهران تصویر یک فاکتور مربوط به هزینه طراحی و ایجاد این سفره در فضای مجازی منتشر شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با انتشار این فاکتور در فضای مجازی، موضوع از سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران پیگیری کردیم و براساس اعلام رسمی این سازمان چنین فاکتوری ارائه نشده و شورای شهر نیز هیچ مبلغی برای این منظور پرداخت نکرده است.
خلیل آبادی تصریح کرد: پرداخت هزینه مربوط به سفره هفت سین نوروزی ساختمان شورا منوط به ارائه فاکتور رسمی سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران و تایید اصالت فاکتور از سوی این سازمان است.
به گزارش ایرنا، اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص، اعلام کرد: تاکنون مبلغی برای سفره هفت سین نوروزی ساختمان شورا پرداخت نشده و سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران موظف است در خصوص تصویر فاکتور منتشر شده در فضای مجازی بررسی و اعلام نظر کند.
در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تصویر فاکتوری با غیرواقعی بابت هزینه تهیه سفره هفت سین نوروزی شورای شهر تهران رد فضای مجازی منتشر شده، آمده است: این سفره هفت سین به درخواست کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا برای استقبال از نوروز توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ورودی صحن شورا به صورت موقت و برای چند ساعت پهن شد.
دراین اطلاعیه تاکید شده، کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران در جریان هزینه‌های مربوط به تهیه این سفره نبوده و تاکنون هیچ مبلغی نیز برای آن پرداخت نشده است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.