صفحه اصلی / ییک هزار و ۳۵۰ پایگاه امداد و نجات نوروزی در کشور فعال شد

ییک هزار و ۳۵۰ پایگاه امداد و نجات نوروزی در کشور فعال شد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور از فعالیت یک هزار و ۳۵۰ پایگاه امداد و نجات در کشور ویژه نوروز ۹۷ خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر پیوندی روز یکشنبه در دیدار از پایگاه‌های امداد و نجات چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۵۳۰ پایگاه دائم و مابقی بصورت موقت است که بیشتر در مبادی ورودی شهرها دائر شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات تصریح کرد: این طرح در قالب امداد و نجات و فرهنگسازی در خصوص کاهش حوادث احتمالی اجرا می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به راه اندازی پایگاه‌های جوانان هلال احمر در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: در این پایگاه‌ها ۲ هزار جوان داوطلب با کارهای فرهنگی و ایمنی، کیفیت و کمیت سفرها را ارتقا و در خصوص مسائل ترافیکی و رانندگی برای پیشگیری از حوادث احتمالی فرهنگسازی می‌کنند.
به گزارش ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر کشور روز یکشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های طرح نوروزی امداد و نجات شهرستانهای شهرکرد، فارسان و بروجن دیدن کرد.
۹ پایگاه ثابت، ۴ پایگاه موقت و ۴ پایگاه کوهستان در حوزه امداد و نجات و ۱۷ پایگاه ثابت ایمنی و سلامت و ۹ پایگاه سحاب (سامانه حرکتهای امدادی و بشردوستانه) ویژه جوانان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.