صفحه اصلی / برگزاری مسابقه‌ای در جهت کاربردی شدن پایان‌نامه‌ها در پارک فناوری تهران

برگزاری مسابقه‌ای در جهت کاربردی شدن پایان‌نامه‌ها در پارک فناوری تهران

مسابقه دستاوردهای شکوفایی و رویش در جهت کاربردی شدن پایان‌نامه‌ها در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی جعفری، معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مراسم برگزاری مسابقه دستاوردهای شکوفایی یک و رویش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که در محل پارک این دانشگاه برگزار شد، گفت: تقریباً از یک سال پیش حمایت از پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی در دستور کار دانشگاه و پارک علم و فناوری قرار گرفته است. بر همین اساس فراخوان سوم مسابقه دستاوردهای شکوفایی یک و رویش ارائه شد و از یک سال گذشته دانشجویان ایده‌های خود را مطرح کردند و فرایند داوری انجام شد.
وی افزود: این مسابقه در حمایت از فرایند کاربردی شدن پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی برگزار می‌شود و مخصوص دانشجویان دانشگاه تهران است. به همین منظور نزدیک به ۷۰ ایده به فراخوان سوم مسابقه ارسال شد که ۶۰ ایده برای شکوفایی یک، ۸ ایده برای رویش و ۲ ایده نیز از فراخوان دوم برای فراخوان سوم تمدید شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پس از پذیرش این ایده‌ها به آن‌ها اعتبار اختصاص داده شده تا ایده‌های خود را به یک ایده اثبات شده تبدیل کنند. این ایده‌ها به لحاظ فنی و اقتصادی امکان اجرا دارند و طی مدت یک سال دانشجویان به کمک استاد راهنمای خود روی ایده‌ها پردازش کردند و اعتبارات به آن‌ها پرداخت شد تا به نمونه اولیه یا ایده اثبات شده رسیدند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.