صفحه اصلی / رویداد تخصصی کارآفرینی با انرژی‌های پاک در زاهدان برگزار شد

رویداد تخصصی کارآفرینی با انرژی‌های پاک در زاهدان برگزار شد

استارتاپ ویکند انرژی سبز با هدف شناخت راهکارهای نو برای تأمین انرژی‌های سبز و پاک در مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان به مدت سه روز برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از
 روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، سرپرست مرکز کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استارتاپ ویکند سبز با هدف شناخت راهکارهای نو برای تأمین انرژی پاک طی ۳ روز برگزار شد که در روز اول ۳۴ ایده از سوی شرکت‌کنندگان مطرح و پس از رأی‌گیری ۱۲ ایده برای استفاده در این رویداد انتخاب شد.
دکتر مهدی زیودار ادامه داد: در روز دوم از این رویداد افراد شرکت‌کننده در قالب تیم‌هایی تقسیم‌بندی و در واحدهای مرتبط مستقر شدند و کار خود را در جهت پرورش ایده شروع کردند. در این راستا نخستین کارگاه با موضوع "تدوین بوم کسب‌وکار" برای تیم‌ها برگزار شد و در ادامه نیز آن‌ها باراهنمایی مربیان حاضر در رویداد به تکمیل بوم خویش پرداختند.
سرپرست مرکز کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در روز سوم این رویداد نیز دو کارگاه با موضوعات "بایدهای لازم حداقل محصول قابل‌ارائه" و "ارائه اثرگذار و ویژگی‌های لازم برای یک ارائه خوب" برای تیم‌ها برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از آن نیز تیم‌ها با راهنمایی تسهیل گر و مربیان رویداد به تکمیل بوم ، MVP و ارائه پایانی خویش پرداختند.
زیودار افزود: در مراسم اختتامیه این رویداد هرکدام از تیم‌های ١٢ گانه به مدت پنج دقیقه به تشریح ایده خود پرداختند و در ادامه به مدت سه دقیقه داوران سؤالات خود را از تیم‌ها مطرح کردند. درنهایت پس از ارزیابی، داوران سه تیم را به عنوان تیم‌های برتر و دو تیم را به‌عنوان شایسته تقدیر انتخاب کردند.
سرپرست مرکز کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تیم "آب ارزان"، تیم پنل‌های حرارتی، خورشیدی و تیم لامپ جلبکی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این استارتاپ ویکند را بدست آوردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.