صفحه اصلی / بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار فرزندان کارکنان گاز گلستان برگزار شد

بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار فرزندان کارکنان گاز گلستان برگزار شد

بهرام زندی: بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان گلستان با حضورمهندس جمال لیوانی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و اعضای شورای فرهنگی و جمعی از کارکنان و خانواده های آنان به پایان رسید.
به گزارش کسب و کار نیوز، در این دوره از مسابقات که باحضور حدود ۳۵۰ نفر از علاقه مندان قرآنی در محل دانشگاه پردیس گرگان برگزار شد شرکت کنندگان در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق، صحیح خوانی، صحیفه سجادیه، مفاهیم، نهج البلاغه، قصه گویی و اذان در دو رده پسران و دختران در رشته های مورد نظر باهم به رقابت پرداختند که در نهایت پس از جمع بندی نتایج آزمون، نفرات برتر هر رشته مشخص و معرفی شدند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات، مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان ضمن خیر مقدم، از برگزاری بسیارمنظم و با شکوه این برنامه معنوی ابراز خرسندی کرد.
وی با تقدیر از تلاش خادمین قرآنی و دست اندرکاران برگزاری این برنامه معنوی، انجام اینگونه برنامه ها را حرکتی مهم برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی خواند ودر ادامه نقش شایسته همسران کارکنان در تربیت فرزندان بویژه ترویج امورات فرهنگی و مانوس شدن به معارف قرآنی را بسیار موثر خواند و از تلاش همه آن بزرگواران تشکر و قدردانی کرد.
در پایان مسابقات ضمن معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی، با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان ازتعداد ۵ تن از همسران گرامی شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی و همچنین سفیران قرآنی این شرکت که در مسابقات قرآنی بهار در بهار شرکت ملی گازایران رتبه های برتر را کسب نموده بودند تجلیل بعمل آمد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.