صفحه اصلی / مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

در مراسمی که با حضور معاونین شرکت آب منطقه ای گلستان و اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد از زحمات و تلاش ارزنده بازنشستگان این شرکت با اهداء هدایایی تقدیر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، معاون برنامه ریزی شرکت در این مراسم با بیان اینکه بازنشستگان بعد از عمری خدمت صادقانه به مقام بازنشستگی نائل شده اند، گفت: دیر یاز زود مسیری که شما بزرگواران طی می کنید ما نیز طی خواهیم کرد و انتظار همه ما این است فضایی که بعد از بازنشستگی در آن قرار می گیریم فضای آسایش و آرامش باشد.
مهندس حسین دهقان با بیان اینکه تعداد ۱۱۰ بازنشسته در شرکت آب منطقه ای استان داریم، افزود: ۶ نفر از این عزیزان خانم هستند. پوشش بیمه ای تکمیل درمان برای همکاران بازنشسته متقاضی انجام می شود. در حوزه بیمه عمر و صندوق بازنشستگی هیچ گونه وجهی از همکاران بازنشسته گرفته نمی شود وخدمات رفاهی نیز تا آنجا که در توان شرکت باشد انجام می شود.
وی بیان کرد: انتظارات همکاران بازنشسته در بخش های مختلف بعد از بازنشستگی به حق است که یکی از مهم ترین آنها در بخش اشتغال فرزندان همکار بازنشسته است که با توجه به افزایش تحصیل کرده ها در جامعه و ظرفیت های محدود شرکت این امر چندان امکان پذیر نیست وبیشتر تلاش کرده ایم در ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم از آن استفاده کنیم.
وی ادامه داد: امید داریم با رونق بیشتر اقتصادی استان شاهد کاهش بیکاری و معضلات ناشی از آن در جامعه باشیم.
در ادامه این مراسم خاندوزی دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق گلستان با تشکر از توجه ویژه مهندس نظری و اعضای هیات مدیره این شرکت به مسائل بازنشستگان به تشریح عملکرد کانون بازنشستگان صنعت آب وبرق استان و توجه به خواسته های همکاران بازنشسته شد.
لازم به ذکر است در این مراسم یک متخصص طب سنتی نیز در خصوص تغذیه سالمندان بر اساس طب سنتی سخنرانی کرد و در ادامه برنامه هنری و شاد برای بازنشستگان اجرا گردید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.