صفحه اصلی / انقلاب پارک دپرنس/ پی اس جی متحول می شود

انقلاب پارک دپرنس/ پی اس جی متحول می شود

ناصر الخلیفی که یک بار دیگر شاهد حذف تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود می‎خواهد در تابستان انقلابی در تیمش برپا کرده و سرمربی و برخی بازیکنان را عوض کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، بعد از حذف تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل رئال مادرید، انتظار می‎رود مالک ثروتمند قطری که تنها یک هدف دارد و آن هم قهرمانی در اروپا است، به زودی انقلابی در این تیم برپا کند و از سرمربی تا بازیکنان عوض شوند.
او کماکان برای ساختن تیمی که بتواند قهرمان اروپا شود انگیزه دارد. به همین دلیل هم اونای امری را که توانسته بود با سویا قهرمان یورولیگ شود به خدمت گرفته بود و حالا باید منتظر از دست رفتن جایگاه او در تیم بود. یکی از اصلی‎ترین گزینه‌های جانشینی امری طبق گزارشات آندرا برتا است که در حال حاضر مدیر ورزشی اتلتیکومادرید است. دیگر مربی که مد نظر این تیم قرار دارد آنتونیو کونته است که احتمالا آخرین فصل حضورش در چلسی را تجربه می‎کند.
همچنین انتظار می‌رود این تیم از نظر تغییر بازیکنان هم تابستانی شلوغ را تجربه کند. اگرچه این تیم درگیر پرونده رعایت نکردن فیرپلی مالی است و خرید نیمار و امباپه برایش دردسر شده، اما ملک ثروتمند تیم فرانسوی حاضر است همه جریمه‌ها را هم به جان بخرد و بازیکنان دیگری را به تیمش اضافه کند. البته که بازیکنانی مانند دی‎ماریا و ربیو هم هستند که به پایان قرارداد نزدیک می‏‎شوند و فروش آن‌ها راه خوبی برای خرید بازیکنانی جدید است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.