صفحه اصلی / رایزنی‌های وزیر دادگستری کشورمان با وزیر امور خارجه ونزوئلا در ژنو

رایزنی‌های وزیر دادگستری کشورمان با وزیر امور خارجه ونزوئلا در ژنو

سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری کشورمان که برای شرکت و سخنرانی در نشست عالیرتبه سی و هفتمین اجلاس شورای حقوق بشر در رأس هیأتی عازم ژنو شده است، با وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آوایی در این دیدار با اشاره به وجود مشترکات فراوان بین دو کشور از جمله استقلال، مخالفت با یکجانبه گرایی و استفاده ابزاری از حقوق بشر، از تلاش‌های ونزوئلا به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد در دفاع از مواضع این جنبش قدردانی و ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های ایران و ونزوئلا در مقابله با یکجانبه گرایی تداوم یابد.
وزیر دادگستری افزود: علیرغم تمامی فشارها و دشمنی‌ها و تحریم‌ها علیه ملت ایران، اعتماد به نفس در مردم تقویت شد که موجب شکوفایی استعدادهای ملت و پیشرفت‌های عظیم علمی و صنعتی شده است.
وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز با اشاره به روابط حسنه و برادرانه موجود فیمابین دو کشور، گفت: آمریکا چالش‌های متعددی را فراروی کشورهایی قرار می‌دهد که سعی می‌کنند مستقل باشند.
جرج آریزا ضمن انتقاد از دشمنی‌های آمریکا با کشورش، افزود: این کشور با سوءاستفاده از افکار عمومی و رسانه‌ها، از هم اکنون اعلام کرده که نتیجه انتخابات دو ماه دیگر ریاست جمهوری در ونزوئلا را نمی‌پذیرد.
وی ضمن حمایت از مواضع منطقه‌ای و بین المللی ایران بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها و تعاملات تاکید کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.