سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ترمیم و بهسازی جاده مرکز تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی آبگرم اتمام یافت

ترمیم و بهسازی جاده مرکز تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی آبگرم اتمام یافت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام عملیات ترمیم و بهسازی جاده مرکز تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی آبگرم خبرداد.
به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا پیوندی طی اعلام این خبر گفت: این عملیات بهسازی که از صبح روز گذشته آغازو با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری به مرحله اجرا رسید. این اقدام هموارسازی و مسطح شدن مسیر رفت و برگشت جاده آبگرم بجهت بهسازی و ترمیم با فعالیت یک دستگاه غلطک، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر انجام شد.
وی در ادامه افزود: این مرکز که بعنوان بزرگترین مرکز پذیرش خاک و نخاله‌های ساختمانی و عمرانی سطح شهر می‌باشد بدلیل تغیر آب و هوای فصلی و بارش برف و باران، رفت و آمد مسیر خودروهای سنگین جاده دچار ناهمواری می‌شود که سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری، سالانه در دو مرحله عملیات ترمیم و بهسازی را انجام می‌دهد.
پیوندی در خصوص عملکرد ستاد ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی در سه ماه پایانی سال اینگونه بیان کرد: در ماههای پایانی سال تعداد ۹۹۳ سرویس نیسان ،۲۲۶ سرویس خاور و ۱۱۵۶ سرویس کامیون۶ چرخ ،۸۱۹ سرویس کمپرسی شخصی و ۶۳۵ سرویس دستگاه‌های شهرداری می‌باشند که مجموعاً ۳۸۲۹ سرویس، به مرکز تخلیه آبگرم جهت تخلیه نخاله‌های عمرانی و ساختمانی مراجعه کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه تخلیه پسماندهای ساختمانی (خاک و نخاله) غیراز مرکز مجاز تخلیه آبگرم که واقع در میدان امام حسن (ع) به سمت گودال بزرگ می‌باشد، طبق ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماندها جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد که در این خصوص شهروندان سمنانی می‌توانند جهت دریافت باکس مکانیزه و صدور مجوزات گودبرداری، حفاری و تخریب منازل به ستاد ساماندهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان مراجعه کنند

همچنین مطالعه کنید:

احیا و توسعه ۴۹۳ معدن کوچک مقیاس در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق اعلام ایمیدرو، این سازمان با همکاری وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.