شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی به عنوان تنها شرکت بیمهای موفق به اخذ تندیس بلورین شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از بین ۶۹ شرکت و از لحاظ تعالی توسعه قابلیتهای سازمانی و ارتقای سطح بهره وری که از مهمترین اهداف اقتصادی کشور است، مورد ارزیابی قرار گرفته و به عنوان تنها شرکت بیمهای موفق به اخذ تندیس بلورین این همایش شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از بین ۶۹ شرکت و از لحاظ تعالی توسعه قابلیتهای سازمانی و ارتقای سطح بهره وری که از مهمترین اهداف اقتصادی کشور است، مورد ارزیابی قرار گرفته و به عنوان تنها شرکت بیمهای موفق به اخذ تندیس بلورین این همایش شد.
در این مراسم که با حضور محمدعلی محمدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی معاون وزیر صنعت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور برگزار شد، تندیس بلورین به حسین بزرگ نژاد مدیر عامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا اهدا شد.
براساس این گزارش شرکت کارگزاری بیمه سایپا برای دومین دوره متوالی در صنعت بیمه موفق به دریافت تندیس بلورین در بین شرکتهای خدماتی شده است.
شایان ذکر است این شرکت در هفته گذشته موفق به کسب رتبه نخست بهره وری کل عوامل و بازده فروش از سازمان مدیریت صنعتی در میان موسسات بیمهای در همایش (IMI 100) انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر اقتصادی ایران، موفق به کسب جایزه بینالمللی (IOC-Brokerage Awards 2017) سازمان خلاق و نوآور در خدمات کارگزاری از سوی اتحادیه اروپا و دریافت ۳ نشان ملی از هشتمین اجلاس روسای آیتک شد.
گفتنی است شرکت کارگزاری بیمه سایپا با بهره گیری از توانمندی بیمه گران و با تکیه بر قابلیتها و شبکه گسترده فروش نسبت به انجام مشاوره بیمهای و ارائه مناسبترین پوشش با نرخ و شرایط و خدمات پس از آن به گروه خودروسازی سایپا و دیگر مشتریان اقدام میکند و در این مسیر مشاوره موثر، کمترین نرخ و مناسبترین شرایط بیمهای، برند معتبر، سهولت دسترسی و ارتباط اختصاصی را فراهم کرده و به طور مستمر به دنبال طراحی محصولات جدید، خاص و متناسب با نیاز مشتریان است.
آرمان بزرگ شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در سالهای آینده دست یابی به جایگاه سوم سهم بازار بیمه کشور است که با افزایش روز به روز محصولات و کیفیت خدمات به این مهم دست خواهد یافت.