صفحه اصلی / ۲۵۰ زن به دلیل جرایم غیر عمد مالی زندانی هستند

۲۵۰ زن به دلیل جرایم غیر عمد مالی زندانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده گفت: در حال حاضر ۲۵۰ زن به دلیل جرائم غیرعمد مالی در زندان‌های کشور هستند که با اقدام و کمک نیکوکاران، طعم آزادی را خواهند چشید.
اطهره نژادی روز یکشنبه درباره دومین پویش ارمغان آزادی زنان زندانی به همت این معاونت و ستاد دیه کشور افزود: عمده بانوان درگیر جرائم غیرعمد در بحث مسائل مالی هستند که یا ضامن چک بودند یا خودشان دچار این جرائم شدند.
وی تصریح کرد: البته در سال گذشته با استناد به گزارش مکتوب ستاد دیه کشور با ۶۰۰ میلیون تومان ۳۲ زن زندانی آزاد شدند که این موضوع با برگزاری جشن گلریزان در راستای اولین پویش مردم ارمغان آزادی ویژه زنان زندانی ا جرائم غیرعمد اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: پویش ارمغان آزادی زنان با جرائم غیرعمد یک پویش مردمی برای آزادی زنان است که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان یک تسهیلگر در این قضیه نقش دارد و در تفاهم با ستاد دیه کشور، برای دومین سال قرار است این حرکت بشردوستانه را انجام دهند.
نژادی آزادی بانوان اسیر زندان را یکی از اقدامات جدی برای برگزاری این پویش بیان کرد و افزود: امیدواریم در لحظه تحویل سال بسیاری از این مادران اسیر زندان، در پای سفره هفت سین کنار فرزندانشان باشند.
به گفته وی، این پویش از ایام فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا (س) برای آزادی این تعداد زن اسیر در زندان برگزار می‌شود که امیدواریم بتوان تعداد زیادی از این ۲۵ زن زندانی را به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.
در پویش ازمغان آزادی که تحت عنوان «زندان جای مادران نیست» و برای همراهی در آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد به نام مبارک حضرت زهرا (س) از ایام فاطمیه تا ولادت و هفته زن آغاز شده، از همه نیکوکاران و خیران برای همراهی و همکاری بیشتر جهت آزادی زنان زندانی درخواست یاری شده است.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشارکت در این پویش را از روش‌های مختلف از جمله استفاده از کد دستوری #۱۰۱*۷۸۰* و شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به نام بانک ملی ایران و به شماره حساب ۰۱۵۵۵۵۰۰۰۰۰۰۴ و شماره کارت آن ستاد به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۷۵۰۳ اعلام کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.