صفحه اصلی / آزمون مدیریت کاروان عتبات روز ۲۲ دی برگزار می شود

آزمون مدیریت کاروان عتبات روز ۲۲ دی برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمیدرضا محمدی گفت: پس از فراخوان سازمان برای شرکت متقاضیان در این آزمون، بیش از ۸ هزار نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود پنج هزار و ۷۰۰ تن، واجد شرایط شرکت درآزمون شناخته شده‌اند.
محمدی اظهار کرد: آزمون روز جمعه ۴۰ درصد امتیازات را به خود اختصاص می‌دهد و ۱۵ درصد از مابقی امتیازات مربوط به شاخص‌های فردی متقاضیان خواهد بود و کسانی که بتوانند ۶۰ درصد امتیازات این دو مرحله را به دست آورند به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند.
محمدی گفت: از میان شرکت کنندگان در آزمون ۲۲ دی ماه به اندازه سه برابر ظرفیت انتخاب و برای مصاحبه حضوری به استان‌ها معرفی خواهند شد.
مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در پایان آزمون، تعدادی از افراد پذیرفته شده به عنوان معاون آموزشی عتبات انتخاب خواهند شد که این افراد می‌توانند در صورت تجربه اندوزی موفق در این سمت و طی مراحل خاص مربوط به آن تا مدیریت کاروان‌های حج نیز ارتقاء یابند.
چگونگی حضور متقاضیان در مرحله آزمون در اطلاعیه فراخوان سازمان حج و زیارت به نشانی الکترونیکی www.kargozaran.haj.ir درج شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.