صفحه اصلی / صدور بارنامه برای ناوگان ۵۰ سال و بالاتر ممنوع شد

صدور بارنامه برای ناوگان ۵۰ سال و بالاتر ممنوع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان ۵۰ سال و بالاتر در استان از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، مهندس بهمن خسروانی ضمن اعلام خبر فوق افزود: به همین منظور موضوع جلسه‌ای با حضور معاونین و مسئولین ذی ربط این اداره کل، انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالای استان، مراکز اسقاط خودرو فرآیند روند اسقاط ناوگان باری و بانک‌های صنعت و معدن و توسعه تعاون استان کرمانشاه در این اداره کل برگزار و به بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون نوسازی ناوگان و شروط حاکم برآن پرداخته شد.
خسروانی گفت: طی این نشست مقرر شد، انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان سطح استان لیست کامیون‌های مشول طرح حوزه خود را در اسرع وقت اعلام و شرکت‌های تأمین کننده ناوگان جدید، فرایند تحویل خودرو را اعلام نمایند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: مواردی همچون فرایند روند اسقاط ناوگان باری و مبالغ پرداختی از سوی متقاضیان متعاقباً" اعلام می‌گردد.
خسروانی همچنین در خصوص چگونگی تسهیلات بانکی عنوان کرد: حداکثر تسهیلات پرداختی ۸۰ درصد قیمت خودر و تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان مقرر شده و بازپرداخت آن با توجه به محصول انتخابی ۵ تا ۷ سال) عمدتاً" ۵ سال) و نرخ سود تسهیلات (سهم متقاضی) در حال حاضر در حدود ۹ درصد تعیین شده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.